Nem gáz szerintetek hogy alig van híd Budapest belváros
és Esztergom - Párkány közötti hídon kívül?
Figyelt kérdés
Ha valaki pl. Zebegény vagy környékén lakik, de el szeretne menni Esztergomba, vagy más településre de arrafelé, és nem akar állandóan fizetni drága pénzeket a nagymarosi kompért - vagy egyéb okból nem akarja, vagy nem teheti meg - akkor menjen le az M0-ra, vagy ha azért se akar fizetni akkor menjen BP belvárosba, majd onnan át és vissza fel...
Vagy, menjen át Szlovákiába, és Párkánynál vissza az országba. És pont a Dunakanyarban...
A rengeteg turista. El akarsz menni nyaralni Nagymarosra vagy Zebegénybe, de meg akarod nézni Visegrádot és Esztergomot is - egy napba nem fér bele - akkor menjél kompozzál többször is.
Vagy másnak ez hétköznapi rutinfeladat és csak legyint...?
"1 Duna híd jött volna ki belőle vagy legfeljebb 2 vaskosabb forgalmat bonyolító Tisza-híd."
Tévedsz, mert 10 Duna híd jött volna ki az árából, mert a komáromi Monostori híd 31 milliárdba került.
2022. jan. 24. 13:33
Hasznos számodra ez a válasz?
32/39 Valentino BROssi válasza:
"Tévedsz, mert 10 Duna híd jött volna ki az árából, mert a komáromi Monostori híd 31 milliárdba került."
Abban nincsenek benne az előkészületi munkálatok: azon a partszakaszon már évekkel a híd megépítése előtt elköltöttek milliárdokat árvízvédelmi beruházás néven különféle tereptárgyak kialakítására - plusz a hídon átmenő forgalom sem csak úgy bespawnolja magát egyik vagy másik hídpillérehez, a környék úthálózatát is ehhez kell igazítani.
Az árvízvédelmet híd nélkül is meg kell csinálni, azért nehogy már minden költséget a hídhoz számoljunk. A híd felépítése ennyibe került, most erről volt szó, nem más dolgokról. A csatlakozó úthálózat építe benne van a 31 milliárdban.: "a híd megépítése mellett a magyar és szlovák oldali útcsatlakozást is meg kell oldani, ami a hazai oldalon 2,349 millió eurót (745 millió forintot) tesz ki, és ahol egy 1,3 kilométer hosszú út épül, valamint két körforgalom és két kisebb híd is kialakításra kerül. A szlovák oldalon 2,949 millió euróból (936 millió forint) egy 646 méter hosszú, 2x1 sávos utat, és azon egy körforgalmat építenek." [link]
2022. jan. 24. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
35/39 anonim válasza:
Közúti hidat IS képezett volna a rendszerváltás után Nagymarosra tervezett erőmű, ez szakanyagból világos. Akik cirka 30 éve leállíttatták a nagymarosi duzzasztómű építését, én azokat küldtem volna le a szerencsétlenül járt sétahajó roncsához, hogy na akkor ők segítsenek a búvároknak, akik a duzzasztózsilip meg nem építése miatt kezelhetetlen magas vízállásban az életüket kockáztatták. A sok erőmű-ellenes sötétzöld mind összefosta volna magát ijedtében. De itt meg tudnám említeni a pár évvel ezelőtti budapesti nagy árvizet, amikor trolibuszokkal súlyozták le a Batthyány-teret, hogy ne legyen katasztrófa és ne dőljön romba a Nagymaros-ellenes aktivista háza!
2022. jan. 24. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
36/39 anonim válasza:
Nem kell semmilyen duzzasztómű a Duna-kanyarba, mert tönkreteszi a gyönyörű látványt és megemeli a talajvízszintet, amely elszennyezi a kutakat.
2022. jan. 24. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
37/39 anonim válasza:
35: már ne is haragudj, de ez valami olyan hoax, amin épeszű ember csak fogja a fejét... :)))))
2022. jan. 24. 14:29
Hasznos számodra ez a válasz?
38/39 anonim válasza:
Egy személyautónak 1650 Ft. Ez drága lenne? Nálunk boldogabb országokban koncesszióban ha építenek egy ilyen folyami hidat, a járműves átkelés 10 euróról indul. A komp 50-ről.
2022. jan. 24. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
39/39 A kérdező kommentje:
Nagymarosnál 2800 Ft + 500 / fő. Szerintem azért rendszert nem lehet belőle csinálni... főleg hogy ez csak egy odaút szerintem.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!