Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem gáz szerintetek hogy alig...

Nem gáz szerintetek hogy alig van híd Budapest belváros és Esztergom - Párkány közötti hídon kívül?

Figyelt kérdés

Ha valaki pl. Zebegény vagy környékén lakik, de el szeretne menni Esztergomba, vagy más településre de arrafelé, és nem akar állandóan fizetni drága pénzeket a nagymarosi kompért - vagy egyéb okból nem akarja, vagy nem teheti meg - akkor menjen le az M0-ra, vagy ha azért se akar fizetni akkor menjen BP belvárosba, majd onnan át és vissza fel...


Vagy, menjen át Szlovákiába, és Párkánynál vissza az országba. És pont a Dunakanyarban...


A rengeteg turista. El akarsz menni nyaralni Nagymarosra vagy Zebegénybe, de meg akarod nézni Visegrádot és Esztergomot is - egy napba nem fér bele - akkor menjél kompozzál többször is.


Vagy másnak ez hétköznapi rutinfeladat és csak legyint...?


2022. jan. 24. 11:53
1 2 3 4
 11/39 anonim ***** válasza:
48%
Egy szaros Ipoly-hidat he ota építenének a Szob-Párkány közötti nemzetközi gyorsvonati vasúti híd mellé, akkor a párkányi híd már elérhető lenne normális km-kereten és időn belül. De nem… Nekünk a hülye stadion kell. Erre ugyanúgy szarnak mint arra hogy a stadionpénzből inkább visszaépítenék a gyerekeknek a vidámparkot, amit szétromboltak a Városligetben. Európa melyik fővárosának nincs vidámparkja? De a retkes stadion az kell, hadd tomboljon a futballhuliganizmus és majd évente helyreállítják a szétvert parkokat. A magyar gyerekek érdeke meg nulla.
2022. jan. 24. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/39 Valentino BROssi ***** válasza:
97%
Gáznak gáz, de ha megnézed mennyibe kerül egy ilyen több száz méteres fesztávolságú hidat felhúzni akkor azt hiszem eléggé érthetővé válik az oka. Ott a helybeni gazdaságnak nem hogy megépíteni nem lenne pénze, de ha valaki megépítené nekik külső forrásból még üzemeltetni sem tudnák. Egy ilyen hatalmas acélszerkezet csak úgy nyeli milliárdoakt előre tervezhető felújítási költségben. Az előre nem tervezhetőekről (lásd déli M0 híd) nem is beszélve.
2022. jan. 24. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/39 A kérdező kommentje:

Egyetlen 3.5 alatti forgalmat kiszolgáló - ami gyalog és kerékpáros híd is egyben - kellene, jó helyen megválasztva.


#6 Olvastad te mit írtam...? Nagymarosnál 2800 + 500 Ft / fő a kocsi komp díja. Egy napba nem fér bele mindent megnézni a két városban és még a környéken is, szóval menjél még 1x legalább. És ez nem retúrjegy. Nem tudsz megszállni a Duna túloldalán, mert akkor csak küszködés lesz belőle, kocsikázással megy el az idő, ha te Esztergom-Szentendre vonalon akarsz mozogni és ott szétnézni.


Nem, nem kell tönkrevágni, a meglévő, településeken nem vagy csak részben áthaladó utakat kell használni és úgy terelni a forgalmat, és összekötni egy nyomorult híddal.

2022. jan. 24. 12:51
 14/39 anonim ***** válasza:
82%
Nem is beszélve arról, hogy nagymarosi erőmű ha meglenne, AKKOR a Hableány elsüllyedése után azonnal lezárhatták volna a duzzasztózsilipet, visszafogták volna a Dunát és már másnap kivehették volna a hajóroncsot – nem 2 hét múlva és nem a szlovákoknak kellett volna kuncsorogni hogy fenn a Szigetköznél fogják már vissza a Dunát! Mert ők Bősnél megcsinálták amit mi Nagymarosnál nem!!! Hogy lehet egy fővárosra Európa legnagyobb folyamát úgy ráengedni, hogy bármi van, nem lehet visszaduzzasztani? Lásd elmúlt évtizedek-évszázadok jegesárjai és a fővárosi károk… Az már csak hab a tortán, hogy a tervezett hegyi víztározóból éjjelente lezúduló víz megtermelte volna a főváros napi áramszükségletét. De nekünk ez se kellett. Ez a hozzállállás nem környezetvédelem, hanem társadalomellenesség.
2022. jan. 24. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/39 anonim ***** válasza:
79%
11-es vagyok, írjon már rám aki lehúzott, írjon már rám és beszéljük ezt meg! Képzett diplomásként írtam erről, mert értek a témához!!! Egy féreg dolog lehúzogatni a másik ember hozzászólását, mert nem mer privátot írni…
2022. jan. 24. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/39 anonim ***** válasza:
80%
Igen, Letkésnél. Kerülsz 15 km - t a tiszta gödör kanyargós keskeny úton, csak azért hogy elérd Párkányt... Ipolydamásd és a szlovákiai Helemba közt akkor végre visszaépül, jó tudni... Pár év után végre. Mert erre se volt pénz? Megy be egy betonút oda végül is ha szét nem esik a futómű rajta... Ez majd aztán kiszolgálja a tranzit-igényeket, a helembai falusiak majd örülnek a teherautóknak...
2022. jan. 24. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/39 anonim ***** válasza:
82%
11+16 os vagyok (mint személy). Nem kell itt semmit számolgatni, hanem a magyar ember érdekeit kéne nézni és nem az EU érdekeit. Ilyen egyszerű. Szép és romantikus a komp, én is szeretem - de a közlekedési problémát nem oldja meg. A vasúti hídszerkezet mellé felférne egy közúti híd Szobnál, lásd példa Lágymányosi-híd a déli vasúti összekötő híd mellett.
2022. jan. 24. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/39 anonim ***** válasza:
89%
Hozzá teszem, hogy az egyetlen, teherforgalomra is alkalmas átkelés, a váci komp, még véletlenül se igazodik a Nógrád megye megyeszékhelye, nagyobb városai és Szlovákia irányából kb óránként érkező távolsági buszokhoz, mire leérsz, PONT elmegy a komp és várhatsz egy órát akkor is ha gyalog vagy és Esztergomba mész, a Duna túloldalán Pestről oda tartó buszokra - de nem akarsz elmenni Budapestre, megkerülni a fél világot, Szobnál meg ha kimész vonattal, Párkányba, a gatyád is ráfizeted, Párkányból meg gyalogolhatsz át a hídon. Szánalmas.
2022. jan. 24. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/39 anonim ***** válasza:
16%

#12: Na igen, a költségeket senki nem veszi figyelembe - hőbörögni sokkal könnyebb a körülmények zárójelbe helyezésével. Ahogy írod, nyilván a helyi gazdaság nem termelné ki még a karbantartási költségeket sem.


Nyilván készülnek mindenféle megvalósíthatósági tanulmányok, de legfőképpen előtte gazdaságossági számítások. Amik végeredményben valszeg nem indokolják a hidak megépítését.

2022. jan. 24. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/39 anonim ***** válasza:
82%
300 milliárdért vettek felesleges és hasznavehetetlen lélegeztetőgépeket. Ennek árából vagy 10 Duna híd ki jött volna.
2022. jan. 24. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!