Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A3 8P-ből melyik a legmegbízha...

A3 8P-ből melyik a legmegbízhatóbb motor?

Figyelt kérdés
2022. jan. 23. 09:49
A kérdező szavazást indított:
1.4 L (1395 cm³) benzin, TFSI (turbófeltöltős FSI) 125 LE
1.6 L (1595 cm³) benzin, 102 LE
1.6 L (1598 cm³) benzin, FSI 115 LE
2.0 L (1984 cm³) benzin, FSI 150 LE (150 PS)
2.0 L (1984 cm³) benzin, TFSI 200 LE
1.6 L (1596 cm3) dízel változó geometriájú túrbófeltöltő 105LE
1.9 L (1896 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 105 LE
2.0 L (1968 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 140 LE
2.0 L (1968 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 170 LE
12 szavazat
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%

Egyértelműen az 1.6 szívó. Gyenge de legalább a világból kimegy.

Az 1.9 TDI-t csak azért nem mondom, mert mostanra nincsen egy darab normális állapotú sem belőlük.

2022. jan. 23. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
1.6 szívóból bármelyik?
2022. jan. 23. 09:59
 3/13 A kérdező kommentje:
Egyébként nem racsingolni kell, hétköznapi használatra. Most 1.9 tdi Golfom van amúgy, szeretem de már unom :D
2022. jan. 23. 10:00
 4/13 anonim ***** válasza:
100%
1.6 benzin. De ez sem elpusztíthatatlan, egyik ismerősömnek sikerült is kinyírnija😅
2022. jan. 23. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 Beviz Elek ***** válasza:
94%

A BGU-ra gondol. Szerintem egy kalap hulladék az a motor, nekem nagyon zabálta az olajat és amikor utánajártam a témának kiderült hogy elméreteztek valamit a gyűrűknél és nagyon sok vált egy olajzabáló szemétkupaccá.


Csak akkor vennék 8P-t ha van sok pénz banánra.

2022. jan. 23. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:
Azért egy elnézett gyűrűméret szerintem nem a világ vége, újra fúrva + gyűrűzve még lehet jó, nem?
2022. jan. 23. 10:10
 7/13 A kérdező kommentje:
Mert arra van is ismerettségem.
2022. jan. 23. 10:11
 8/13 Beviz Elek ***** válasza:

Elég csak gyűrűzni, lehet én lettem elkényeztetve a Hondák és Lexusok között, de nekem ez azért nem épp egy kis dolog. Nekem az a normális hogy normális karbantartás mellett majd esetleg bőven 300e km felett gondolkozol ilyenen.


Valami mindig megdöglött a kocsin és persze benne van a pakliban hogy én voltam ilyen szerencsétlen, aztán megláttam hogy a csoportban sokan csak pénztemetőnek hívják a sajátjukat, utána már tudtam hogy ez nem egyedi.


Prémium autó, érződik az anyaghasználaton, az összeszerelés minőségén, többet ad mint egy Golf és megértem ha valaki ezért hajlandó többet áldozni a fenntartásra, de én nem szeretem belelapátolni. A Lexus ugyanazt adja de annyiba kerül fenntartani mint egy Swiftet.

2022. jan. 23. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Én hozzászoktam az állandó szervízhez sajnos.

Viszont kisebb gyűrűméretnél oválisan kopik a henger tudtommal.

Milyen Lexusod van?

2022. jan. 23. 11:28
 10/13 Beviz Elek ***** válasza:

A csoportban csak gyűrűzésről volt szó, de annyira nem másztam bele mélyen a dologba. Elregéltem a problémáját és fillérekért megszabadultam tőle.


Egy CT200h és egy IS200 van. A CT simán hozza az A3 minőséget, hajtáslánc az Prius P3, problémamentes. A régebbi Lexusokban még nem éreztem a németes prémiumságot, az IS200-ban sem lehet de nagyon jó autó a maga módján. Ha A4-ben szeretnéd érezni magad akkor IS300h kell.

2022. jan. 23. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!