Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az alábbi régebbi autók közül...

Az alábbi régebbi autók közül melyiket legnehezebb vezetni?

Figyelt kérdés

2022. jan. 18. 20:52
A kérdező szavazást indított:
Lada 1200
Skoda 120
Dacia 1300
17 szavazat
 1/10 anonim ***** válasza:
96%
Skodat, mert farnehez es egy hirtelen fekezesnel ugy keresztbeall mint a huzat. A Ladanak csak a kormanyat nehez kicsit tekerni, a Dacia ezekhez kepest kezesbarany.
2022. jan. 18. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
94%
Szintén a skodára szavazok, mert az mellett, hogy farnehéz, könnyű az eleje. Annó ugye tanították, hogy nagy oldalszélben rá kell tartani a kormányt. Ez pont a céges buszunk esetében be is jött, mert egy nagy viharban a buszunk, a belső sávban kitakarta az oldalszelet, és a 120-as Skoda, neki is csapódott a busz oldalának.
2022. jan. 18. 21:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
100%
A Dacia kifejezetten kényelmes, és nagyon könnyű vezetni, semmivel sem rosszabb, mint egy jóval modernebb kisautó. A Ladánál is annyira kell figyelni, hogy hátsókerekes, és kicsit idétlenül vannak benne a pedálok. A Skoda viszont nagyon hülyén viselkedik kanyarokban a farmotor miatt.
2022. jan. 18. 23:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 veterán vas ***** válasza:
8%

#1

Mi köze a motor helyének a fékezési paraméterekhez?

A Porscheben sokkal nagyobb (ezért sokkal nehezebb) a motor, akkor az minden fékezésnél keresztbe áll? :D

Nos?

2022. jan. 19. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
100%
4-es, egy Porschét hasonlítasz egy Skodához, az megvan? Gondold át ezt még egyszer, lmao.
2022. jan. 19. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
87%
Egyébként, 4-es, megsúgom neked, hogy egy Porsche nem seggnehéz. Ennyi a lényeg. Ez a titok. Ezért nem áll az keresztbe fékezéskor. Meg mert Porsche. A sportautók királynője.
2022. jan. 19. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
#4 Azért, mert a lendületmegmaradás törvénye miatt a tömeg menne tovább, de mivel előre nem tud a fékhatás miatt, ezért oldalra indul meg. Ha jól tudom a nyergesek pótja is azért csúszik ki oldalra elég csúnyán fékezéskor, holott látszólag nem kéne neki...
2022. jan. 19. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 veterán vas ***** válasza:
42%

O.K. csak azért kérdezem, mert ültem eleget faros skodába.

S 100-al vizsgáztam, évekig volt 105-ös aztán 120-as, és ültem 130LR versenyautóban is eleget.

(szóval ismerem a Skodát)

A lényeg, hogy egy autónak általában akkor megy el a hátulja, ha a fékezés pillanatában nem áll egyenesen. (ez különben bármely orrnehéz autóra is igaz)

#7. A nyerges hasonlat azért sántít, mert amikor üres a tartálykocsi, vagy a pótkocsi, akkor elől van a nagyobb súly a gépesen, mégis, ha a fékezés pillanatában nincs vonalban, azt is csúnyán el tudja dobni oldalra.

2022. jan. 19. 17:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
91%

Nekem amúgy mai napig bejön ennek a formája:


[link]


Én csak egyszer ültem ilyenben, hátul akkor is, alig emlékszem, csak hogy szűk volt.

2022. jan. 19. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
A ladának nagyon kemény a kuplungja, nehéz kormányozni is parkoláskor.
2022. jan. 30. 07:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!