1.4 HDI, turbó-feltöltés szabályozónál olajszivárgás?
Mire utalhat, mi a probléma? Van ott valami tömítés és csak az fáradt el vagy valami más, ha már így "kinyomja" az olajat? A turbó alatt lévő konkrét motorblokk rész is olajsaras, gondolom ettől.
Egyébként nem fütyül, nem sípol, nem csörög a turbó, bár érzetre már nem úgy húz azért mint 110 ezer km-el ezelőtt... de ez csak megszokás is lehet.
A turbó középrész két végén van egy rugós tömítőgyűrű, ott szokta engedni az olajat, illetve a szívó részén bonyolultabb, gumitömítések is vannak, mivel légmentesen kell, hogy elérje a feltöltő nyomást.
Vannak javítószettek, középrészek a turbókhoz, ha magad is meg tudod csinálni, olcsón megúszhatod.
Én most egy 1.5dci-jét rakom(raknám) össze, de utálom a hideget, fűteni meg nem akarok a műhelyben...
Egyedüli szopási lehetőség, ha beletördeled a csavarokat a turbóba...amit nem nehéz, lévén agyon van rozsdásodva mind a forró üzemi hőmérséklet miatt.
Nekem szerencsém volt az borgwarner turbóval.
De pl az opeleknek a garrett turbói mind halál, szinte az összes csavar beletörik. Komoly szakmunka kiműteni őket, vagy törésmentesen szétszedni.
Ha kell segítség, írj üzenetet inkább.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!