Elektromos autó buktatói?
Meg ha világítasz akkor is.
Nyáron meg ha a klíma megy. :D
Szóval egy Bp gödöllő leruccanást is erősen meg kell gondolni. :D :D
Alapvetően sokkal kevesebb baja lehet mint egy belsőégésűnek, a töltéssel, akkuval kapcsolatban viszont van néhány alkatrész amivel nincs még olyan sok tapasztalata a gyártóknak és előfordulhat meghibásodás.
Buktatója az akku lehet egy elektromos autónak. Ki tudod olvasni az akku állapotát de egy cella, egy BMS bármikor elszállhat, ez nem olyan mint a belsőégésűnél hogy fogyasztja az olajat és felkészíted a zsebed egy motorfelújításra.
Egy márkaszervizbe hordott néhány évesre még van garancia, nem kell aggódni, de szerencsére az elektromosok terjedésével terjednek a szakik is, így teljes akkupakk csere helyett már járható út a javítás is ami sokkal olcsóbb ha már esetleg nem lenne érvényes a garancia. Persze ez mind “ha”, a legtöbbnek nem kell hozzápiszkálni az akkujához.
A téli hatótávcsökkenés attól függ hogy hogy használod az autót, sok rövid táv miatt sokszor fűtöd fel vagy felfűtöd és már csak szinten kell tartani. Hőszivattyús esetén kb 10%-kal számolhatsz átlagosan.
Ajánlom a kinézett autó fb csoportját vagy villanyautós csoportokat, itt a hülyeségeket böfögik be azok akik csak fényképen láttak elektromos autót.
#6 ilyen környéken szaladgálósnak jó, csak drága.
azt a maszlagot meg hogy környezetbarát azt felejtsd el, lehet ott épp nem szennyez, de összességében nézve minden másnál szennyezőbb kábé..
Semmilyen formában neméri meg, se újonnan, se használtan, rövid hatótáv hosszú töltési idő,ráadásnak nem 0 ft tölteni sem kb mintha egy kisköbcentis benzinesed lenne extrém megkötésekkel. Max bevásárlókocsinak jók benzines/diesel mellé, másra alkalmatlanok.
Nekünk van a családban, a kezdeti elégedettség már lement 2 hét alatt, most már csak a bosszankodás megy, elő sincs véve, és már az eladásán gondolkodik a tulaj.
Mivel egy 5-6 éves e-autó ára az eredeti ár töredéke is lehet, miközben az akkumulátor állapota még kifejezetten jó, általánosságban elmondható, hogy bátran választhatunk használt modellt is – persze nem árt odafigyelni a használtautó-vásárlás általános szabályaira. Egy idősebb akkumulátor természetesen nem rendelkezik olyan hatótávval, mint az új, így egy ilyen autó elsősorban olyan sofőröknek lehet ideális választás, akik főleg rövidebb, 10-20 kilométeres távokat tesznek meg. Akár új, akár használt e-autó mellett döntünk, jó döntést hozunk: minden jel arra mutat, hogy az elektromos üzemű járműveké a jövő, így néhány éven, évtizeden belül nagy eséllyel mindenképpen egy ilyen autó volánja mögött ülünk majd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!