Csak kicsit aggódom az 1500 cm3-es motor miatt. Nem lesz az gyenge nekem?
2022. jan. 14. 12:42
1/9 Valentino BROssi válasza:
Egyik kisautóból sem érdemes a terepjárósra cicomázott változatot venni. +2 millió forint ugyanazért a műszaki tartalomért, egy csomó felesleges műanyag dekorelemért rosszabb futóművel és nagyobb kerekekkel. Ez csak a gyártónak éri meg, az áráért veszel egy sima Yarist meg egy Yamaha YZF 450-et és akkor lesz Yarisod is meg Crossod is.
2022. jan. 14. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Honnan tudnánk, hogy neked mi lenne gyenge? Pláne ccm-ből...
Egyébként #1 leírta, ilyen emelt kisautókat rohadtul nem éri meg venni, ha csak így nézed. Ha meg fel akarsz ülni a divatra, akkor nyilván nincs értelme a megéri/nem éri meg kérdésnek, mert kifelé kell mutatni
2022. jan. 14. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 A kérdező kommentje:
Engem a divat nem érdekel, sőt az autók (as such) sem, pusztán közlekedési eszköznek tekintem őket. De eddig is Toyotám volt (Auris), eddig is utáltam “leülni” egy autóba, ahelyett, hogy a jó magas ülésbe csak úgy belecsusszanok, és eddig se tudtam parkoláskor megkímélni a járdaszegélyt. Én már nem változom.
Csak az bizonytalanított el, hogy mindössze 92 LE-s a motorja. De aztán tovább lapoztam az ajánlatban, ahol az volt, hogy a legnagyobb teljesítmény 116 LE. Ezt hogy kell értelmezni?
2022. jan. 14. 14:04
4/9 anonim válasza:
Gondolom ugyanaz a motor van benne, mint a Corollában, ami olyan, mint a 2 literes, csak eggyel kevesebb hengerrel. Nem hiszem, hogy gyenge lenne az adatok alapján, bár egy szívó motort azért pörgetni kell, hogy dinamikusabban menjen. A hibridben meg ugye gyengébb a belső égésű motor, viszont alacsonyabb sebességnél nyomatékosabb a villany miatt. Városi használatra szerintem bőven elég az ereje, de nyilván bárhol elég lehet, csak nem nagy sebességű haladásra tervezték. Én nem vennék, mert nem vagyok oda az ilyen magasított kocsikért, meg a divatot se szeretem követni, de akinek tetszik, annak jó választás lehet.
2022. jan. 14. 14:19
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Ja igen, a hibridnél sokkal kisebb teljesítményt hoznak ki a belső égésű motorból, ennél 90 lóerő körül, a villanymotor elvileg 80 lóerő, a kettő együtt 116. Elég jó megoldás ez így, plusz a bolygómű, városban elég sok kocsit le lehet gyorsulni. Hibrideknél nem nagyon lehet a lóerők alapján elképzelni, hogy érzetre milyen, a nyomatékot meg még megmondani se lehet, csak külön-külön, de jól mennek.
2022. jan. 14. 14:31
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 Valentino BROssi válasza:
Ha mozgásszervi panaszok miatt kellemetlen autóba ülnöd akkor pláne ne vegyél ilyet - képzeld el milyen rossz lesz, mikor pár év múlva kerekesszékkel közlekedsz - egy ilyenbe lehetetlen bénáknak beülni. A Toyotának nincs igazán jó rokkant-barát kocsija, a Yaris Cross pedig pláne nem az. A Škodákat, Fordokat, Renaultkat nézegesd inkább.
2022. jan. 14. 17:48
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 A kérdező kommentje:
Nincsenek mozgásszervi bajaim, csak már öreg vagyok, és szeretem, ha könnyű beülni és kiszállni egy autóból. Köszönöm a válaszokat!
2022. jan. 14. 23:22
8/9 A kérdező kommentje:
5-ös válaszadó!
Mi az hogy bolygómű? Ezt a neten mások is szóba hozták a yaris cross-szal kapcsolatban.
2022. jan. 22. 16:59
9/9 anonim válasza:
Annyira én se tudom a részleteit, de fogaskerekek vannak benne, azokkal kapcsolja össze a benzinmotort, a villanymotort meg a kerekeket, tehát a váltónak felel meg igazából. Az a jó benne, hogy sokkal kevesebb alkatrészből áll, mint egy automata vagy manuális váltó.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!