Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A soroksári úti balestet...

A soroksári úti balestet túlélte volna a nő, ha nem egy Daewoo Kalosban ül?

Figyelt kérdés

Nekem is ilyen autóm van, szeretem mert megbízható, jó kis kocsi, viszont nagyon elgondolkoztam, hogy azért nem szeretnék vele ütközni...


20 éves technológia nem fog nyilván jól szerepelni, pláne kisautó kategóriában, légzsákok nélkül.


Szerintetek, ha egy VW passatban, vagy a6ban, vagy egy Volvo-ban ült volna, túlélte volna a balesetet?

Vagy mi lett volna minimum az a kategória, amiben túléli?


[link]



2022. jan. 8. 16:58
 1/8 anonim ***** válasza:
67%
A nő az anyukám volt osztálytársa és barátnője volt, ezért nekünk eléggé személyes az ügy. Szerintem ha nagyobb autóval lett volna túlélhette volna. Nem tudom milyen utat tett meg az autó a baleset során, de valószínű segített volna egy biztonságos autó, ezek a Daewook eléggé szarból vannak. Papír swifthez hasonló a törésteszt.
2022. jan. 8. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Részvétem :(


Az a patkány cickány meg megúszta egy karcolás nélkül. Igazságtalan világ ez.

2022. jan. 8. 17:08
 3/8 A kérdező kommentje:
Viszont belegondolok, ott a Molnár Ricsis baleset, beleszállt 120szal egy újabb C4 Picassóba, ott is meghaltak ketten, meg azért rendesen széttört az autó.
2022. jan. 8. 17:11
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

A tesztek során félátfedéses (64 km/órás sebességgel) frontális és oldalütközéses (50 km/óra) mérések eredményeit jegyzőkönyvezték, a hátsó üléseken egy 18 és egy 36 hónapos gyermeket helyettesítő bábu ült.


Daewoo Kalos


Ausztráliában az autót alapfelszerelésként két légzsákkal árulják, az elülső ülések övrendszerében előfeszítő szerkezet van.


Frontális ütközés

Az utastér figyelemre méltó módon megtartotta formáját, viszont a vezető oldalán a padló 17 centit összegyűrődött, a fékpedál majdnem 30 centit elmozdult az ülés felé, és 13,6 centit felemelkedett. A műszerfal 7 centit a vezető felé mozdult, a vezető üléséhez képest a kormány 7,9 centit nyomult előre, akárcsak az A-oszlop, amelynél a torzulás csaknem 10 centi volt. Noha a vezető felett a tető összegyűrődött, az ajtaja, akárcsak az utasé, zárva maradt a teszt alatt, utána normál erővel nyitható volt mindkettő. A vezető súlyos lábsérülése valószínűsíthető, mellkasi terhelése határesetnek vehető.

Oldalütközés

A vezető mellkasi sérülést szenvedhet.


[link]

2022. jan. 8. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
70%

Nem lehet tudni, de az biztos, hogy egy drágább és/vagy újabb autóban több esélye lett volna.


A Kalos egy elég régi modell (2002) és már az akkori új autók közül is az egyik legrosszabb töréstesztje volt, lévén hogy olcsó autó.

Szinte csak az éppen kifutó modellek voltak rosszabbak nála (régi swift és társai).

2022. jan. 8. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Ezt így nem lehet megmondani.

Nem vagyok annyira képben, hogy pontosan hogy volt ez a baleset, mennyivel ment a versenyző baromállat, pontosan hol érte a Kalost...

De emlékezzünk arra is, amikor pár éve a Szentendrei úton egy piros lámpánál várakozó BMW 5-ös E60-as típusú autóban ült két srác, akikbe beleszállt egy drogos régebbi Mercedes CLK-t vezető "úriember" (aki szerencsére már térdepel a böriben azóta).


Ott például az E60-as BMW már egy jóval modernebb, nagyobb autó, de ezzel a tempóval még abban sem volt semmi esély, itt már nem is feltétlen az ölt, hogy rájuk gyűrődött az autó, hanem a hatalmas erő, amivel előretolta a Merci a BMW-t. Ilyenkor már mindegy az autó.

2022. jan. 11. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Részvétem a Családnak, részvétem Mindenkinek, aki érintett az àldozat körében.


Számomra az a furcsa, hogy igy gyürödött az autó. Azért nem kis erövel vágodott a BMW bele. Kopott gumik voltak a vétkes soförautóján, ami egy ilyen erejü autónál már gáz.


A vétkes sofört meg kimosdatjâk a pénzes szülök. Erre csak annyit tudok reagálni, hogy Isten nem ver bottal. Se a szülöket, se a srácot.

2022. jan. 11. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

Az egyik alapprobléma, hogy az autók többsége, de főleg a kisautók nagy sebességű ütközések ellen semmit nem védenek. Maga a kaszni annyira gyenge ilyen sebesség mellett, hogy ütközéskor százfelé szakad. Ha magát az ütközést esetleg túl is élné az áldozat, beszorul vagy a kaszni roncsolódása miatt sérüléseiben veszti életét.

Az ütközési tesztek többsége frontális, egymással szemben történő ütközésre összpontosít, amelyek alapján a gyűrődési zónákat is tervezik. A másik meg az Oldalirányú ütközések, amivel szemben viszont teljesen védtelenek a kocsiban tartozkódók szintén a gyenge kaszni és az anyagspórolás miatt.


A másik alapprobléma és a szomorú pedig az, hogy ártatlan áldozatok végtelen sora fog ugyanígy vagy hasonlóan meghalni, nem tudod hogy holnap a családod vagy közeli rokonod, ismerősöd nem lesz -e érintett, mivel változás addig nem is várható, amíg hajlandóság sincs arra hogy példát statuáljanak az ilyen esetekből.

2022. jan. 11. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!