Hasonló kaliberű autók?
A kiszemelt autó, egy audi a6 3.0 BiTdi.
Ára 35ezer euró (azért euróban írok,mert Németországban lakom,megmielott valaki megszólna..)
Szóval ha jól informálódtam, akkor ezek a motorok megbízhatók.
De nyitott vagyok más típusokra is,a lényeg hogy dizel legyen,és megbízható..tehát az általános szervizelessel és odafigyelessel azért birjon ki 5 évet legalább..
Majdnem hogy, hétvégi autó lenne mert hétköznap a céges autóval járok.
Család nincs,szóval az sem baj ha 3ajtos..De pl. Golf 7-nel kisebb azért ne legyen.
Az ára ne haladja meg a 35 ezer eurót,persze az sem baj ha olcsóbb.
Ha parasztvakitas sem érdekel annyira,tehát a fullfull extra meg stb nem kikötés,csak jó legyen benne utazni,és ha kell szedje a lábát.
Köszönöm a segítő szándékú kommenteket!
Szép napot mindenkinek!
Ha kihagytam valamit jelezzétek, és pótlom!
Opel Insignia 2.0 cdti 4x4?
Lóerőben kevesebb, viszont árban is kevesebb és extrásabb..
Ja,és km sincs bennük annyi pl.a fenti árkategóriában lévő audikban.
Az Insignia-t szídják mindenhol, betegágy.
De ha 2 ajtós elég, akkor miért A6? Ha hétvégi játszós, miért dízel?
Egyébként igen, a 3.0 TDI egy elég f/sza motor.
Egy izmosabb Golf VII is jó opció, de ugye abban nincs 3.0, ha jól emlékszem.
Esetleg Scirocco? Facelift R kijön ennyiből vastagon, 280 lóerő, igaz benzines. A dízel "csak" 184 lóerőt tud (Nekem ez van, csak facelift előtti dízel) Szerintem kifejezetten üdítő autó egy Golf-hoz képest. Amíg nem töröd össze, fenntartani gyakorlatilag ugyanannyi, mint a Golf-ot.
De megnézném az A5-öt, sőt szerintem facelift 3.0 TDI S-line is belefér, az megint egy fokkal sportosabb
Köszönöm a választ kedves 2.!
3. Azért mert tetszik a motor nyomatékossága.
Szia, örülök, hogy pont ez a modell érdekel, mert nekem pont ilyenem van már jó ideje.
Az enyém kicsit régebbi, 2012-es darab, de a lényeg ugyanaz. Lassan 4 éve van nálam, imádom mindenféle szempontból. A6 Avantról beszélünk. 370 ezer km felett járok vele most, ebből több, mint 100 ezret én tettem bele. Semmi, de semmi baja nem volt, csak általános karbantartás, ami azért hozzáteszem, nem olcsó. De egy 313 lovas autótól, ami 7-8 litert eszik vegyesben, azt hiszem, nem kell sajnálni a felnntartási költséget.
Én 2 évente cserélgettem az autókat eddig, ezt is már rég el akartam adni, csak rá kellett jöjjek, hogy még az újabb modellekből sincs ennyire jó darab. Egyrészt ez dízel, de mégis brutál jó hangja van (még ha kamu is), és nagyon takarékos. Közben megy, mint a barom. Quattro rendszer van alatta, ami szintén brutál jó. Plusz ebben a 8 sebességes ZF váltó van, nem a 7 sebességes S tronic, mint a gyengébb 3.0 TDI-ben. Ez hatalmas pozitívum. Illetve az én szememben ez az A6 C7 generáció minden idők legjobb Audija, gyönyörű kivül, belül abszolút tökéletes, még gombok vannak benne, tágas, ergonomikus. Az újabb Audik már nem ilyen jók belül, full érintőképernyő az egész.
Kéne most írjak negatívumot, hogy korrekt legyek, de nem tudok.
Ja még annyi a full full extra részre, hogy a 3.0 BiTDI alapból szinte full extra volt, ezt nem lehetett kevés extra nélkül venni.
Ha hétvégi autó lenne, és elég a 3 ajtó, akkor a6 helyett miért nem nézel a5 cabriót esetleg? Azt is szerelték 3.0 tádéval.
A kettes válaszolót is támogatom, a Scirocco egy piszok jó autó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!