Ha sportmotor a végső cél, megérné egy 530as Tmax szokni a dinamikát, vezetést?
Nagyon nem szeretnék kis ccm-es váltósat, mert félek hogy rám ragad, és eladhatatlan lesz, így sem nagyon megy a motorpiac manapság, de az árak meg iszonyatosak.
Feketén vezetgettem 125-öst, annak meglovagoltam a határait, de nem nagy dolog, viszont nem szeretnék darabokra törni egy 4,5 milliós motort első adandó alkalommal, így pár évre beruháznék egy fürge kis Tmax-ra, viszont bánt hogy ennek az árán 600as sportgépek vannak....
" viszont nem szeretnék darabokra törni egy 4,5 milliós motort első adandó alkalommal "
Ha ezen kell aggódnod akkor az nem neked való, még nagyon sokat kellene gyakorolnod.
Azokon a motorokon is van negyed gáz is, sőt még kevesebb is !!!
Ha ezt nem tudod kezelni akor nem neked való.
Mert azt csak a hülye gyerekek csinálják hogy ráülnek és rögtön csutkára tekerik a bajuszát neki.
Gs500-at választhattam
#1
Na ez érdekes amit írsz, mert itthon meg támadnak hogy aktívan soha nem motoroztam, de egy autó áráért vennék rögtön valamit, aztán lehet vele együtt kaparnak majd fel, és még csak nem is kell szándékos gyorshajtás hozzá, rutintalanul 200 lóerővel, ha hirtelen meg kell álljak, és nem tudok még úgy reagálni, mit csinálok?
Ezért gondolkodtam egy nagy robogón, ami már kellően gyors, sőt... viszont nem egy király kategória :)
És a gs500 miért nem jó?
A robogó nem ad olyan rutint, mint egy rendes motor.
#4
Azok már öreg gépek, és nem használnám annyi ideig, utána meg kinek adom el?
Minél öregebb annál kisebb az értékvesztés.
Egy év múlva ugyanannyit ér, mint amennyiért vetted.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!