A Webasto többszörösen volt begyújtva, körülbelül bezabált!Ilyenkor mit kell tenni?
Mi az hogy többszörösen és bezabált?
Milyen autóba van , vizes vagy száraz kályha???
Többszörösen lett egymás után indítva és pár másodpercet ment,durrant egyet és leállt. Körülbelül arra gyanítok hogy túl sok üzemanyag került bele a túl sok indítgatások között. Külön kapcsolóval lehet indítani,hogy rövid távokra ne kapcsoljon be feleslegesen.
1.9 tdi Bora de a webasto Mercedes kisbuszból származik. Vizes kályha.
Annak van egy saját begyújtási programja, ami nem engedi, hogy bezabáljon. Ha nem gyullad be, akkor kiszellőzteti magát és leáll. Persze, ha rosszul kötötték be és a külön kapcsoló teljesen áramtalanítja, akkor ez a program nem tud lefutni és valóban tele mehet gázolajjal.
Ez a fajta bekötés rövid úton hazavágja a kályhát, szóval először ezt kellene ellenőrizni, utána várni vele egy darabig és megpróbálni újra begyújtani. A begyújtási folyamat alatt, pedig nem ajánlott kikapcsolni.
Biztos, hogy Webasto és nem Eber? A Mercik általában Eberspacher-rel voltak szerelve.
Ha szellőztet, akkor rendben van a bekötés. Próbáld meg újra begyújtani, de ha nem gyullad be, a következő indításhoz várd meg amíg teljesen leáll.
Ha begyullad és rövid idő múlva leáll, akkor a keringető szivattyúját is ellenőrizni kellene. Úgy tudom a Webastonak saját beépített szivattyúja van.
Nekem Eber van, ahhoz külön szivattyút kellett beszerelni.
Ha nem megy a szivattyú, akkor pillanatok alatt túlmelegszik és lekapcsol.
Nincs tele rakodva kosszal a szívónyílás?
Akkor is csinál ilyet ha nem kap megfelelő levegőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!