Mit jelent az, hogy kétcsöves gázos lengéscsillapítónál oda vissza csillapít?
Kívülről sehogy, illetve egy hétköznapi ember nem is nagyon fog különbséget érezni a kettő között. Az egycsöves az csak berugózáskor csillapít, a kétcsöves pedig be- és kirugózáskor egyaránt.
Két ok létezik rá, hogy kétcsöveset vegyen az ember: vagy versenyautót épít (mármint igazit), vagy "verseny" autót épít (mármint nem igazit, csak menőnek hiszi magát és a roncshalmaz autóját).
#1-es megfogta a lényeget. Kicsit nyers, de őszinte.
Nekem is hasonló van a Ladámban, de az nem versenyre épült :)
Hogy jön ide a roncshalmaz autó?
Szerintem aki minőségre megy, annak egyértelműen jobb a kétcsöves mint az egycsöves, új autó vagy nem új autó teljesen tök mindegy.
Akkor hogy én is hozzászóljak (ha már ez lett a téma), 2018-ban rendeltem új autót. Egy fillér hitelem nem volt még egész életemben. Az autó árát a fizetésemből spóroltam össze apránként. Amikor összejött az ára, bementem és megrendeltem.
Az előző autóm 16 éves volt. Gumival kapcsolatban teljesen egyetértek. Attól hogy egy autó idősebb, nem kell(ene), hogy kevésbé legyen biztonságos. Az autó lehet hogy már kevesebbet ér forintban, de a benne ülők test épsége, élete egy forinttal nem értéktelenebb, csak amiatt hogy nem drága fiatal prémium autóban ülnek. A téli nekem Michelin, a nyári Goodyear volt. (A mostanin a téli Continental, a nyári Bridgestone.)
Az alkatrészek minőségével is egyetértek. A fenti okokból az idősödő autómon se spóroltam el semmit. Mindenből gyári, vagy jobb minőségű alkatrészeket kapott. Én képtelen vagyok úgy hozzáállni a járműveimhez, hogy "jó lesz a legolcsóbb utángyártott, mert úgyis egy-két évente váltogatom őket, elég ha annyit kibír".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!