Egy fontos kérdés Amiről szó lenne az egy audi a4 b5 1,9tdi És a kérdésem hogy a hány darab termosztát van a kocsiban. Mármint található külön a fűtésnél egy termosztát? Mert kocsi üzem meleh viszont fűtés elegge gyenge
1 db van benne.
Ha facelift előtti vagyis 1999 előtti, akkor nagy valószínűséggel levált a szivacsozás a hideg/meleg terelőlapról. (Meg az összes többiről is, nyilván. Asszem 5 db van benne)
A terelőlap egy lemez, amit gyárilag kifúrtak (hogy miért, azt ne kérdezd) majd beborították egy szivacsos anyaggal. Huszonpár év alatt ez a szivacs elporlad és nem tudja elzárni a terelőlap a hideg levegő útját.
Itt egy kép, így érthetőbb: [link]
Javítani úgy szokás hogy megveszed a facelift fűtésboxát, mert abban már teli műanyag lapok vannak vagy fogod, eltávolítod a maradék szivacsot és körberagasztod duct tape-el vagy ragasztasz rá valamit, a lényeg hogy elfedd a lyukakat.
A legrosszabb az egészben hogy az egész műszerfalat ki kell szereld ami a b5-nél nem egy egyszerű feladat. Van pár rejtett, hozzáférhetetlen csavar is, csak hogy még nehezebb legyen.
Ami a ritkábbik probléma szokott lenni, ha eldugul a fűtőradiátor. Egyszerű ellenőrizni. Megkeresed a 2 csövet ami a tűzfalon bemegy az utastér felé és üzemmeleg motornál megfogod. Ha mindkettő meleg, akkor nincs eldugulva.
Ha eldugult, akkor át lehet mosatni, van hogy segít. Ha átmosás után sem meleg mindkét cső, akkor cserélni kell a radiátort. Ehhez is ki kell szedni a műszerfalat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!