2002 körüli Volkswagen Polo, Golfok 1.4 benzinmotorral mennyire megbízhatóak?
Egy lassan 20 eves autorol beszelunk. Meg ha ujkoraban megbizhato is volt, ennyi ido alatt belemehetett 350e kilometer, uthettek-vaghattak, elhanyagolhattak az olajcsereket, BARMI tortenhetett. Latatlanban, tavgyogyitassal soha senki meg nem mindja jo-e meg es ha igen, meddig.
Milyen igenyeid vannak, es foleg mennyi penzed az autora, meg mire akarod hasznalni?
Minden használtauto egy lutri VW is lehet jó, de lehet, hogy full elhanyagolták. Hiába mondják, hogy állapotot kell nézni nem kilómétert, mikor a motorba nem látsz bele. Nem tudhatod, hogy rendesen megcsinálták-e az olajcseréket, mert az ennyi idős autókra már nemigazán költenek a tulajok, inkább szabadulnának tőle. Itt van szomszédasszony 1998 körüli polója. Tip-topp az autó, garázsban tartott és újonnan vette, de míg járt vele addig úgy indította minden nap, mint előtte a warburgját, vagyis padlógázzal.
Ennyi idős autónál, pláne ha pályázni is szeretnél vele, akkor az összes gumialkatrészt érdemes alaposan átnézni, és szükség esetén cserélni, mert ezeket megeszi az idő, nem volna szerencsés ha a pályán durran el egy vízcső. Persze vezérlés és olajcsere alap, vagyis az átíráson felül azért legyen pénzed ezekre is.
Volt nekünk Polonk ilyen motorral 15 évig. Olyan szinten nem volt kifejezetten problémás, hogy 250 ezer körül adtuk el, és sosem állt meg alattunk, vagy ilyesmi. Viszont úgy eszi a gyertyákat, gyújtótrafókat, mintha nem lenne holnap, olajfogyasztás jellemző.
Egyébként meg elég gyenge még a Poloban is, autópályán már hangos, cserébe még csak nem is fogyaszt keveset, 8 felett simán eszik városban, pályán is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!