Milyen új autót érdemes venni manapság?
Nem mintha új autót vennék, csak kíváncsi vagyok. Mondják, hogy már az olcsó márkák is ugyanúgy tele vannak elektronikával, mint a prémiumok, bármi gond van, vészüzembe áll az autó, aztán egy vagyon megkerestetni a hibát.
Mik azok a márkák, modellek, amiket nyugodt szívvel meg lehet vásárolni mostanság?
Köszönöm!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
'Oszt mennyiért?
Mondanám hogy hibrid Lexus de kétlem hogy lenne 15-20 millió keret rá
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
manapság a legolcsóbb villanyt
ez a jövő. a többi pénzkidobás.
#1 Direkt írtam, hogy nem veszek most autót, csak kíváncsiságból kérdezem.
Szóval ártól függetlenül bármi érdekel.
De akkor hogy egyértelmű legyen, a szupersportautókat meg ilyesmiket hagyjuk ki belőle, szóval legyen 5 és 50 millió forint között.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ma? Semmit….
Max valami benzines kiskocsit újonan
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Engem az elektronika nem zavar. A "vészüzem" nem olyan új keletű dolog. Mindenben benne van, amit ECU vezérel, azaz 80-as, 90-es évek mechanikus karburátoros technikája óta mindenben. És ez nem a felhasználók szívatásából van benne, hanem azért hogy a nagyobb, költségesebb gondot elkerüld. Az autózás pénzbe kerül. Ha annyira sajnálnék minden fillért kiadni az autóra, akkor a mai napig lovaskocsival járnánk. Az autó a saját kényelmedet szolgálja. Saját magadon is spórolnál?
Engem inkább az zavar, hogy egyre inkább ezeket a 3 hengeres mákdarálókat erőltetik, amik ki vannak hegyezve 1.0 literes lökettérfogatra 120-150 lóerőre. Nem igazán lehet normális motorral már autót kapni emberi áron.
A hajtóanyag még mindig felhasználástól függ. Csak városba, vagy legfeljebb agglomerizációba jó a hibrid, vagy elektromos, ha újonnan meg tudod fizetni. A házad tetejére felteszel egy napelemet, aztán töltöd. Ha napi 800-1000 km-eket megteszel, arra még mindig a dízel a legértelmesebb választás. A kettő közötti kompromisszumnak meg ott a benzines.
Személy szerint utoljára új autót 2018-ban vettem. Akkor egy még 4 hengeres biturbós dízelre esett a választásom. Azért erre, mert a felhasználásom jellege ezt indokolja. Ki is használom. Ha ehelyett kellene most másikat vennem, fogalmam sincs mit választanék. Talán a mazda kompressziógyújtásos benzinesei, amik elég szimpatikusak. Bár én 10 milliónál nem gondolkozom nagyobb összegben. Ha 50 millióig elmész, ahogy írtad, abba már egy komolyabb Tesla, használható valós hatótávval is belefér.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"mint a prémiumok, bármi gond van, vészüzembe áll az autó, aztán egy vagyon megkerestetni a hibát."
Jesszusom, azt hittem ez a duma már kiment a divatból. Még a 2010-es években hallottam a Ladásoktól, hogy fúúúú az Audi ha elmegy egy szenzor, megáll mint a szög. Nem :)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ahogy #6-os írja, egy jó benzines Mazdát. Személy szerint egy CX5-öt.
Ha nem azt, akkor valószínűleg egy Passatot, 2.0 dízel motorral, DSG váltóval. Komfortban és méretben is mindent tud, ami ésszerű keretek között kellhet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!