2004-es évjárat körüli benzines autó?
Ha találnék valós 200 ezer km alatti futással bíró szívóbenzines autót, szerintetek érdemes lehet megvenni? Sajnos nincs túl nagy keret, a mostani kocsink az utolsókat rúgja és száz hogy többet nem költök rá... Jelenleg váltó + kuplung cserés lenne. Kell nekem ez?
A sokat hangoztatott nem km-t veszünk hanem állapotot szerintem egy 15+ éves kocsinál már sokkal inkább érvényét veszti... ha egyébként láthatóan kímélt viszonylag kevés km-es autóról van szó hamarabb megveszem mint a 1.5-2x annyit futott társát. Benzinesnél szerintem annál jobb minél kevesebbet mentek vele... Dízelnél nyilván az ellenkezője érvényes, pont azt nem veszem meg ami keveset ment.
Teszem azt egy szép állapotú japán szívóbenzines Almera vagy Colt vagy hasonszőrű kb. 700 ezer Ft-al bezárólag 200 ezres futás alatt - főleg hogy láncosak - észszerű választás lehet gondolom?
És igen, azt is tudom hogy évi 7-8 ezer km alatt is le lehet zúzni egy autót, meg 30 ezer alatti is kímélni... de benzines azért másabb mint a dízel. És nem utolsósorban ami kevesebbet ment az gondolom télen is kevesebbet futott szóval kevésbé kell rozsdahalomra számítani.
Nem kell km-fetisisztának lenni. Ez egy adat a sok közül.
Amúgy: ha szívóbenzines, akkor japán legyen!
És ha japán, akkor nem is kell ragaszkodni a 200e km-es határhoz. Azokkal ki lehet menni a világból, főleg, ha tisztességesen karban voltak tartva.
Az tény, hogy emiatt japán autókból a használtak is keményen tartják az árukat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!