A kérdező szavazást indított:
Egy kihegyezett, egekig pörgethető szívóbenzinest
Egy már alul is erős és nyomatékos turbóst
Egy visító hangú, de eszméletlen nyomatékos, azonnali gázreakciójú kompresszorost
Egy nitro-palackost, ami ötvözi az előző kettőt, de csak rövid ideig
15 szavazat
1/5 anonim válasza:
A negyedik válasz, mégpedig egy 1970-es kasznis Pontiac Trans-am (Firebird) személyében.
2/5 anonim válasza:
Bár nem értem minek turbó is meg kompresszor is a kocsira... Elég erre a Pontiacra egy supercharger (kompresszor) is, brutál lesz.
3/5 anonim válasza:
Motor ide-oda, egy klasszikus brit sportkocsit, Jaguar XK120 pl.
5/5 Koaxk Ábel válasza:
Nekem a 2-es válaszlehetőség van most is! Tényleg halálfélelem lepadlózni, pedig papíron "csak" 231 lóerő, de ritkán van szükség padlógázt nyomni mert a kis súly + lóerő + nyomaték + összkerék hajtás olyan durván meglódítja a kocsit, hogy nagyjából 180 környékén kezdem érezni, hogy talán kezd kicsit lomhább lenni a kocsi, 100 alatt meg életveszély! Ráadásul valahogy ezt úgy oldották meg, hogy nincs, vagy legalábbis nem érezni turbolyukat, végig úgy tol, hogy győzz kapaszkodni!
Ráadásul erre még vannak tuning csomagok cégektől 300-400+ lóerőre, el nem tudom képzelni kinek kevés ez, vagy mit tudhat az még pluszban, de nyilván kíváncsi lennék, ezért választottam a 2-es opciót!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!