Állófűtés hogyan működik?
De van köze az akkumlátorhoz, az üzemanyagszivattyú és a fűtés vezérlő elektronikája akkumlátorról működik. Ha száraz levegős a fűtés, akkor 2 Ampernál nem fogyaszt többet, az egy óra alatt nem meríti le az akkut.
Nem biztos, hogy távirányító is van hozzá, erre kérdezz rá az eladónál.
Köszönöm!
Távirányító is van hozzá. Az akksi lemerülést úgy értettem, hogy minden nap használnám reggel az állófűtést, de abban nem vagyok biztos, hogy a 7km-es út alatt visszatöltődik-e annyit az akkumulátor, amennyit elhasznált. Mert ha nem, akkor nyilván egy idő után le fog merülni. De majd lehet erről a jelenlegi tulajt kérdezem ki, hogy ő hogyan használja, mik a tapasztalatai.
az én állófűtésem csak a blokkot melegítette, a fülkét nem. A blok melegítése még nem merítette le az aksit, ha indulás előtt fél órát működött.
Az a legjobb, ha jár a motor, és fűt mindent. Északi országokban ez megy.
Nagyon is van köze az akkumlátorhoz, főleg indulásnál amikor izzít és begyujtja addig elég sokat fogyaszt.
AZtán már amikor megy csak egy villanymotor működik, az keveset fogyaszt.
DE nem gázolajat fogyaszt az is , benzines nem igen van már.
Hátha még aktuális! Sok itt a világtalan nem is értem minek szólnak hozzá ahhoz, amihez nem értenek!
A lényeg, hogy semmi baja nem lesz tőle az akkumulátorodnak. Nem szellemileg korlátoltak terveznek és alkotnak meg egy állófűtést, főleg nem egy Webasto-t. Nekem is ilyen van és benzines az autóm. A lényeg az, hogy az elindításhoz nyilván használ valamennyi energiát az akkumulátorból, de közel sem annyit, mint az autó beindításához. Ezután jön a "csavar" ugyanis úgynevezett csepptöltés funkcióval (külön egyébként kapni is ilyet az autókhoz, ha valakinek sokat áll az autója ezzel időként töltheti az akksit ne merüljön le teljesen) folyamatosan tölti vissza akksit amíg megy az állófűtés. Ergo gyakorlatilag semennyire se merül. A kérdéshez nem tartozik, de egyébként totálisan megéri az állófűtés méghozzá többszörösen. Ugyanis először egy melegebb vízhőfokkal motorral indulsz el, emiatt a motorolaj is (az állófűtés közben nem nagyon) sokkal hamarabb bemelegszik. Tehát a motorod sokkal kevésbé használódik minden egyes hidegindításnál, e mellett ha teljesen hideg motorral indulsz el az első 10 km-en míg be nem melegszik a fogyasztásod magasabb lesz, mivel hideg. Viszont, ha állófűtés miatt a motor melegebb a fogyasztásod is kevesebb lesz. Ergo amit elhasznál az állófűtés, többet spórolsz meg fogyasztáson. Nagyságrendileg fél óra használttal olyan 1,5 deci benzint eszik meg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!