Nagyon nem jó, mert a levegőztető eldugulhat vagy valami ilyesmi, de én mégis mindig csurig rakom XD Így sem elég nagy a tank, mert túl sokat megyek vele. Ettől függetlenül mindenkinek kattanásig ajánlanám, mert tudom, hogy rossz tovább tölteni. Youtubeon nézz utána miért rossz.
2021. okt. 29. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 anonim válasza:
Akkor töltsd csak csurig, ha utána azonnal mész vele sok km-t. Máskülönben értelme sincs...
2021. okt. 29. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Lekattan: Kiveszem a pisztolyt, visszaakasztom, és megyek fizetni. Nem pumpálgatom teli azért a + 1 literért.
2021. okt. 29. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 A kérdező kommentje:
Nekem kattanás után még belemegy 4-5 liter simán..
2021. okt. 30. 00:55
6/10 anonim válasza:
Csak akkor szabad csurig tölteni, ha utána azonnal mész tovább minimum 100 km-t.
Különben a hőtágulás miatt ki fog folyni az üzemanyag.
2021. okt. 30. 06:19
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Mindig teljesen betöltőnyílásig töltöm. Általában ezután megállás nélkül 200-250km-t közlekedek. Több mint egy évtized alatt, több autóval eddig az ég világon semmi gondom nem adódott még ebből. Nem dugult el semmi és soha nem folyt ki semmi.
Első lekattanástól számítva 2-3 liter simán belemegy.
2021. okt. 30. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
Kattanásig tankolom. Így is 60 literes a tank. Azzal a 4-5 literrel nem lennék előrébb, mert kb. 60-70 km-t jelent a kocsinak, mert neki nem fogyasztása van, hanem ocsmány módon zabál. (Lacetti 😀). Mellesleg ha a 1/4-es mutató közelébe ér/alá esik a visszajelző, amint tudok megyek tankolni. Ilyen 40-45 litereket tankolgatok így.
2021. nov. 2. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
#8! Én az előtted író vagyok, aki mindig teletölti. Én is hetente olyan 30-35 litereket tankolok csak. Engem sem érdekel, hogy nem ürült ki. Inkább teletöltöm mindig ennyivel, minthogy valahol a pályán kelljen kiállni durva felárért. Országon belül is 10-20-30Ft literenkénti jellemző különbségek megvannak. Általában Budapesten mindig olcsóbb. Gondolom ahogy haladunk Budapesttől és Battától távolabb, egyre nagyobb szállítási költség rakódik az árra, amit a végfelhasználókra hárítanak. Legalábbis én így tapasztalom. Így azt a 30 litert, mivel elmegyek bő 500 km-t, igyekszem Budapesten betölteni ha lehet.
2021. nov. 3. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
Ez főleg nyáron probléma, mikor csurig van töltve és keveset van használva a kocsi. Napon könnyen melegszik fel az 50-60 °C -ra, amitől az üzemanyag tágulni szeretne csak nem tud, emiatt a kiszellőzőn jobb esetben kifolyik a felesleg mindig. De ez olyan minimális, hogy észre se veszed.
De dieseleknél összességében nagyobb probléma, ha sokat van üres tankkal használva, mert akkor összeszedi az üzemanyag pumpa a tankból a lerakódásokat. Ettől eltömődhet a szivattyú szűrője, és mag a szivattyú is. Nemrég vettem egy kocsit és azzal pont így jártam, de szerencsére benzinnel ki lehetett takarítani, egyébként utángyártott is 150000 ft lett volna. Ez is csak az üzemanyag szűrő csere miatt lett felfedezve, mert már nem tudta felnyomni a tankból a dieselt, szóval nagyon a végét járta, és valószínűleg nemsokára leégett volna a szivattyú motorja.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!