Szívósor mitől lyukadhat, éghet ki?
Mert biztos a fiatal szovjet mérnökök tervei alapján készült.
Magyarul szart se tudnak tervezni, mert akkor csinálják olyanra hogy ne lyukadjon ki.
Tudnál egy(!) konkrét példát mondani szívósor kiégésre?
(márka, tipus, évjárat)
A szívócsonk -általában- olyan áramlástechnikai paraméterekkel bír, ahol nincsenek elzárt zugok, éles törések, azaz nem nagyon beszélhetünk lerakódásokról.
Akkor mégis, hogy? mi? hol? miért?
/ha lehet, nem a Tesco-parkolós mesedélutánokra lennék kíváncsi/
#8
A koromrészecskék márpedig lerakódnak, az EGR miatt. Ez sima szívó motornál is látványos. A kiégést okozó szúrólánghoz viszont kell olaj is, ami a hibás turbóból érkezik. A nagy tűzhöz BMW esetén még az is, hogy ott megy el az üzemanyagcső.
Ha végignézed az #5-ös linkjén a csatorna videóit, az a szerelő (Attila) több alkalommal mutat is ilyen elkokszolódott szívósort.
https://www.youtube.com/watch?v=ORneFWgXzjQ
Attila halála után a 102. résztől a fiatal, hozzáértő srácok is mutatnak ilyen szívócsonkot. Azt is, hogy milyen könnyen meggyújtható az olajsár.
Sajnos a videók nem tematizáltak, Krisztiánt főleg az érdekli, hogy "húú, de megy", meg a saját kocsija, ezért a többszáz órányi videóból nehéz kibogarászni ezeket a részeket.
A lényeg, hogy hosszú karbantartás hiánya vezet a katasztrofális kigyulladásokhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!