Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Volkswagen Boráról mi a...

Volkswagen Boráról mi a véleményetek?

Figyelt kérdés
Felhasználói tapasztalatókról szeretnék hallani. Sajnos jelenleg nincsen autónk és rövidtávú alternatívaként (1-2 évre) kilátásba került ez a típus is. 1.6-os benzineseket néztem ilyen 5-700 ezer forint közötti ársávban. Mennyire jellemző erre a típusra a rozsdásodás, milyenek az alkatrészárak?
2021. okt. 26. 13:13
 1/5 anonim ***** válasza:
45%
20 éves unalmas rozsdás sz@r.
2021. okt. 26. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
0%
Lassan húszas éveiben járó igazi cigányautó.
2021. okt. 26. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
0%
Lominzi kellene? Megfelel igazából
2021. okt. 26. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
45%

Alapvetően egy szedán Golf IV.


Ennek megfelelően a kinézetén kívül ugyanaz: még elég sok fut belőlük (főleg a Golfból), mert alapvetően megbízható technika. A benzinesek hajlamosak az olajzabálásra, az 1,4-es teljesen felejtős ezzel a kasztnival (már a kortárs Poloban is harmatgyenge, cserébe sokat is eszik), az 1,6 is elég lusta, de ezzel már lehet haladni, ha nincsenek különösebb igényeid azon kívül, hogy el tudod érni és tartani tudod a megengedett sebességet.


A dízelek jók (1.9 TDI, 1.9 PD TDI), de a legtöbbet sajnos már megkókányolták a falusi S-Budget Vindízelek meg az erősebben pigmentált embertársaink. Ha találsz olyat, amihez még nem nyúlt semmilyen kókler hülyegyerek, és nem kormol, nincs chipelve, stb stb, akkor jó lehet, de én már meg sem próbálnám itthon, annyira az 1.9 lett a belépő a Váci úton gyorsulgatásokba.


Érdemes tudni, hogy a VW ebben az időben használta az újkorában kellemes, használtan rémálom soft touch borítást a műanyagokon a beltérben. Ez a Borában nem annyira durva, mint egy Passatban, de azért van ebben is bőven, és ezek nagyon undormány módon hajlamosak kopni-foszlani az évek múltával. Mostanra nehéz olyat találni, ahol még nem kezdődött el a folyamat. Persze cserélni lehet mindent, de kérdés, kinek ér ez ennyit.


A rozsda itt is jellemző, mint bármelyik VW konszernes autónál az Audin kívül ebből a korból. Leginkább a küszöbök eleje szokta kezdeni, ahol felgyülemlik a doblemez mögött a kerékről odaverődő retek, a legtöbb esetben erre nem figyelt a user, és az évek során elkezdett ott rohadni. Ezen kívül is mindent nézz meg, mert ugyan itt a legjellemzőbb, de bárhol képesek már rohadni ennyi év után.


Mindenesetre talán kevésbé durva a rohadási hajlam, mint a kortárs Fordok, és japán autók esetében.


Szóval ennyi. Én őszintén szólva nem vennék már, esélyes a világ legunalmasabb autója díjra a komor belterével és semmilyen alakjával, amiért kárpótolt fiatalabb korában a jó, Volkswagenes összeszerelési minőség és anyaghasználat - de mint említettem, pont ezzel vannak bajok már a korral.

2021. okt. 26. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Hozzáteszem: most csak kíváncsiságból megnéztem a kínálatot, én jelenleg 800-900 alatt nem látok olyat amiről már a képek alapján ne lenne megállapítható, hogy rohad. :) #4 vagyok
2021. okt. 26. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!