10 m Ft környékén milyen autók jöhetnének számításban, ha max 5 éves korig fér már csak bele?
Nem akarom elkapkodni, új autót nem akarok, inkább pár éves prémium legyen.
Egy hónapja olvasgatok a témában, pár autó már gondolatban megvan hogy mik közül választanék, de ha van itt hozzáértő, meghallgatnám az észrevételét.
SUV vagy sedan mindegy.Más nem jöhet számításba.
Sok paramétert nem adtál meg. Ennyi pénzből én egy VW Passatot vennék, 2.0 dízelt, DSG automatával.
Ennyiért mondjuk elég széles már a választék.
Mondhat akárki akármit én egy Daciát vennyék és a maradék pénz elég lenne sok évre a hsználatára.
De bármilyen lefingott szart veszel az csak majd vinni fogja a pént kegyetlenül.
Ha a kérdező Prémiumot akar, akkor illene a kérdésnél maradni és ebbe a kategóriába sorolható autókat ajánlani, nem az előítéleteket és berögzűlt ‘prémijum’ ellenes válaszokat nyomatni :)
Több autót is tudnék ajánlani, főleg a Szedán kategóriát céloznám meg, mivel a SUV-k általában rosszabbúl teljesítenek a többletsúly miatt,ami rosszabb gyorsuláshoz és többlet fogyasztáshoz vezet.
Tehát amiket nyugodt szívvel tudnék ajánlani, és megbízhatóak is:
BMW Szinten:
-BMW 5ös F10 Facelift(az utolsóbb modellekből) 2016-2017 2.0d 190 lóval(520d) vagy 3.0d 258lóval (530d),ha pedig Benzin 3.0 306 ló (535i)
kiforott technika,Brutál teljesítmény/fogasztás,és nagyon megbízható a 8as autómata ZF váltóval.(ha telik rá még és ritkábban jó felszereltséggel találni egyet, akkor a G30 as újabb ötös is ugyan erre a technikára épül és ugyan ilyen jók, bár ez a limit teteje és a kinálat alsóbb része árilag)
-BMW 3 as, ugyanezekkel a motorokkal és váltókkal/technikával 2015-2018 körüliek (ha valami kisebb kéne mint az 5-ös)
Audi szinten:
Audi A6 4G Facelift 2015-2018 2.0 CrTdi vagy 3.0 CrTdi motorokkal, ugyancsak megbízható és kiforrott konstrukció mindkettő, itt arra kell figyelni hogy az S-Tronic duplakuplungos autómata legyen vagy manuális, ne Multitronic (A Competition-t és a 3.0T a kivétel, itt 8as ZF es váltó van)
Audi A8 2015-2018 Facelift is van már ebben az ársávban, itt a 8as ZF jár tudtommal minden modellhez, itt is a 3.0 TDI-t javasolnám.
Meg ugyebár van az A4 is, 2.0 TDI 150/190 lóval ami ugyan olyan jó és kiforott mint a fentebbiek.
Merci szinten:
Én esetleg csak az E oszályt tudnám nyugodt szívvel ajánlani, E350 CDI-vel(3.0d) 9g Autómatával (talán még épphogy belefér a keretbe)
Ezek már nem ugyan azok a Mercedesek mint régen voltak, véleményem és igen sok kolléga szerint is már nem éri meg azt a többlet árat az Audi/BMW duóhoz képest amivel drágább. Több a kopogós plasztik, roszabb anyaghasználat kisebb motorosok Renault/Dacia motorokkal vannak szerelve stb..
Talán még a Jaguar-t tudnám ajánlani, ha valami egzotikusabbra vágysz. XF
Igen fiatal darabokat találni belőle a te összegedig, gyakran még garanciával is, ilyen 2016-7-8-9 es körüliek igen mutatósak, és tartósak is 2.0d, 3.0d (ugyebár pár éves autókról többet nem lehet állítani megbízhatóság szempontjából)
És a legvégére, a VW Arteon, amit már más is írt. Ugyancsak egy kiforott megbízható konstrukció a 2.0 TDI-vel, ami az Audikban is van, és véleményem szerint igencsak egy mutatós és szép Autó (márha a Volkswagen től mint nem ,Premium’ kategória eltekintünk)
Remélem szolgálhattam érdemi/számodra érdekes információval, így hírtelen ezek jutottak eszembe, és a legtöbjükkel személyes tapasztalatom is van, vagy saját autóként , vagy a szerelői mivoltamból és/vagy haveri/munkatársi ismeretből :)
Utolsóhoz egy kis kiegészítés. BMW 5 G30-ról tudok érdemben nyilatkozni, másfél éve vásároltam egyet. Számomra minden tekintetben a legjobb autó, amit valaha használtam. Vezethetősége, úttartása kimagaslik a kategóriatársak közül, a kényelem benne valami elképesztő, egyszerűen élmény vele utazni. A 258 lóerős dízel bőven elegendő, sőt szerintem a 20d-nél nem nagyon kellhet több senkinek. Semmilyen meghibásodás nem került elő eddig, remélem ez így is marad. A Mercedes E-osztály nekem például egy csalódás volt, az üléspozíció nagyon fura, hátul elég szűkös, a minősége pedig már rég nem az, amit pl. a W124, W140-es és társai esetében megszokott volt (nekem a recsegő-ropogó műszerfal megbocsáthatatlan egy 28 milliós autóban).
Egyébként egész jó áron találni szép ötösöket a használtautó.hu-n:
+ egyik kollégám nemrég Arteont vásárolt magának, szerintem nagyon formás és jól összerakott autó. 10 millió környékén azokból is találni szépet:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!