Habos a hűtővíz kupak teteje, félek hengerfejes. Mennyire üzembiztos így a kocsi használata?
Pár hete egy gyertya meghalt és hazáig elmetem vele úgy hogy időnként erőtlen volt a motor (3 henger ment)
Ha henger fejes mennyire sűrűn szabad használni? (Decemberbe lesz pénzem megjavítani ha 100-200 ezer között kalkulálok) és körül belül mennyivel kalkulájak?
Majd reggel világosba megnézem a hűtővíz színét a hab fehér.
Félek hogy külön tejes kávé színű. Mert sötétebb színű .
Olaj színt vissza jelentésből egy csik lement azért néztem rá.
Olaj kupak nem habos.
egy normál szervizben mennyi lehet az orvoslása?
Peugeot 206
Szín az olajnál is fontos, ha a víz kezd el sötétedni az még csak annyit jelent, hogy " beledolgozik " néha, lényegében az égéstermékek kezdik el sötétíteni a vizet, ha viszont az olaj kezd el barnás színt felvenni, az azt jelenti, hogy víz kerül bele, magyarul először a hengerbe, aztán onnan lejut szépen, higítva az oalajat.
De itt szerintem még nem járunk, amúgy jó esélylel egy hengerfejtömítés csere lesz csak, az olyan 5-8 ezer körül van maga a tömítés + munkadíj, ez emg szervizfüggő mennyit kérnek / óra.
A vízbe olajfoltok vannak. (Laikus megállapítássom)
Ergo olajat vissz az olajba?!
"A vízbe olajfoltok vannak. (Laikus megállapítássom)
Ergo olajat vissz az olajba?!"
Olaj jut a hűtőfolyadékba. A motorban keringő kenőolaj és hűtőfolyadék között összeköttetés keletkezett. Ez lehet a hengerfejtömítés átszakadása vagy repedés a hengerfej vagy a blokk öntvényében. Más nem lehet. (Ha sosem öntöttél olajat a kiegyenlítőtartályba.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!