Mondeo MK3 2.0 TDCI valóban olyan rosszak?
Nem rossz autó, viszont a tdci dízel motorjaival én vigyáznék, főleg a 2.0tdci-vel.
Ezeket általában nem szeretik szervizelni és ha valami nagyobb költség adódik,azonnal megválnak tőlük.
Amíg megy, addig egy tökéletes autó!
De mi a baja ? Ez volt az az autó amit rövid távú rohangalasra vettem, egyszerre nyomtam a féket és padlogazt hogy gyorsan melegedjen, ütöttem vágtam, auchanos gázolaj bele. 300e km nél 2 injektor volt házilag felújítva 40e ft-ert, tönkrement a az ékszíj feszítő , és a generátor is.
Meg a műanyag talán termosztáthaz elenegedwtt így becsbol padlógázzal jöttünk haza mert 4000 rpm alatt nem futott és hideg volt
Több mint 5 liter hutofolyadek hiányzott belőle.
Ezen kívül semmi, bitang jó autó volt és hihetetlenül kevés 10-10.5 literes fogyasztással elvolt
" 300e km nél 2 injektor volt házilag felújítva 40e ft-ert, tönkrement a az ékszíj feszítő"
Na ez a baj. Ez dízel, arra vették hogy menjen. 14 éve nem gyárják az MK3-at,ha már te is beleraktál egybe 300-at akkor mások is ( ismerősömnek volt 600 körüli futású MK3 dízelje amivel taxizott - igaz ott már motorfelújítástól kezdve minden játszott). Most a kérdező megvesz mondjuk egy 16-17 éves 2.0TDCI-t aminek az óraállása még nincs 300 000 - közben a 300 000-be már 10 éve belefordult egyszer az óra - és sz0pni fog vele.
Ha megnézed a használtautót akkor teljesen reális, hogy 500 000-ért kapsz 231k km-es MK3 TDCI-t meg van ennél magasabb futással 1 milláért is eladó. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!