Kia / Hyundai 2.0 CRDI motorról vélemény?
D4EA motorkód, ez gondolom a saját fejlesztésük. Mit lehet tudni róla, megbízhatóság szempontjából?
Valós 200 ezer alatti futás mondható "bejáratósnak" még ennél a típusnál, vagy már jönnek elő a nyűgök?
A 2.2 és 2.0 CRDi (D) működési problémák azonos típusúak, és főként a motor korához kapcsolódnak.
Ennek a dízelmotornak az életkorral összefüggő tipikus sebei a hengerfej repedése és a befecskendezők alatti égett alátétek.
Üzemanyag berendezések a nagy futásteljesítmény vagy a kétes üzemanyag használata is problémákat okoz: a befecskendezők eltömődnek az üzemanyagban lévő idegen frakciókkal, a befecskendező szivattyú elkezdi "megforgatni a forgácsot".
Fontos, hogy a vezérműszíjat az előírásoknak megfelelően cserélje, ellenkező esetben, ha eltörik, a szelep meghajlik.
Ha a motor bizonyos fordulatszámon lefagy, akkor valószínű, hogy az ECU nem működik megfelelően, és az EGR -szelepet szénlerakódások borítják.
Idővel az olajfogadó eltömődik az égett olaj maradványaival, ami éhezéshez vezet a motor kenőrendszerében, és a bélések elfordulását okozhatja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!