Ha az autó nehezen indul, vagy csak másodjára és felvillan a műszerfalon az akkumlátor jelző, akkor cserés az akksi, vagy célszerű előbb tölteni, és utána megnézni napokon keresztül hogy reagál?
2 hete lett véve az autó, nem tudom milyen régi az akkumlátora. Hogy lehet eldönteni, hogy az akksi kuka vagy csak kis töltésre szorul?
A fent említett problémánál ha egy kicsit jár a motor alapjáraton, a jel eltűnik és szépen lehet vele menni, nem rángat stb.
Jogsin majd tanítják, hogy az "akkumUlátor jelző" az valójában töltésjelző.
Aminek indítás után el kell aludnia, ha te indítgatod és második, harmadik alkalomra indul csak el, akkor nem akkumulátor baja van. Pláne, ha nagy nehezen beindul aztán pár percet járatod csak, majd leállítod megint. Hanem valami mást. Vigyétek el szerelőhöz.
Ha pedig a töltés jelző nem tűnik el, akkor valószínűleg egy generátorfelújítás is esedékes
Az akkumulátor kinézetű kis lámpácska általában nem azt mutatja, hogy rossz vagy gyenge az akkumulátor, hanem azt, hogy nincs töltés. A gyujtás ráadásakor kigyullad. Ha elindul a motor, akkor elalszik. Ha lefullad, megint kigyullad. Mert, ha nem jár a motor, akkor értelemszerűen nincs töltés.
Az motor azért indul nehezen, mert az önindító alig tudja forgatni? Vagy szépen pörög, csak éppen nem kezd magától hajtani?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!