Opel első autónak?
Opel Vectra C, az a "kockásabb" kinézetű lámpájú, mennyire jó első autónak?
Illetve G vagy F astra?
Nekem egy akkor 6 éves, 1.7cdti H Astra volt a legelső saját autóm. Szerettem, nem volt vele semmi bajom. Mivel nem volt egy matuzsálem, rozsda nem volt rajta. Műszakilag is rendben volt, nagy meghibásodások nem voltak. Vigyáztam is rá, nem törtem össze, meg se karcoltam, makulátlanul adtam tovább.
A C Vectra ennek a nagytestvére. Nagyon sok elem ugyanaz rajta. Talán a CIM-modult említeném mint bosszantó hibát. De ha találsz hozzáértő embert, tulajdonképpen az is javítható. Egyébként meg nem fiatal autók már ezek, ebből a szempontból bármi előfordulhat. Előélet, állapot függvénye.
A nagy batár autókat a mai napig nem szeretem. A Vectra nekem már túl nagy. Főleg a fara kicsit ormótlan az én szememben. Esetleg a Signumokat nézd meg! Az pont az Astra és a Vectra között van. Valamivel egyedibb is, kevesebb volt belőle, nem jön szembe minden utcasarkon egy példánya.
elso auto vagy sem, aki ilyet akar venni annak nagyon keves loveja lehet, inkabb itt a problema. Szerinted azok amiket te megfizehetonek velsz myen allapotban lesznek? Telehanyva utangyartott alkatreszekkel, ha meg nem folyik az olaj mindenhol akkor majd fog mert a gumitomitesek eloregednek igyis-ugyis, es a top allapotban levo szeretett autokat meg elhiheted hogy nem gombokert fogjak arulni, egy igazan jo karban levo F astraert is siman elkerhetnek akar 1 milliot is, mert az olyan, hogy gyari alkatreszek, hibatlan karosszeria, mindig idoben szervizeltetett, es egy rakat penzt olt bele a tulaja mar.
Megveszel valami 300 ezres szart es majd a fejed fogod csak hogy mindig lesz valami es allandoan szervizbe kell jarni. Ott a Totalcaros F astra jo peldanak, hogy 150 ezres autora mar 1 millat koltott a csavo es meg kozel sem jo.
#4, a kérdező szerintem nem írta, hogy milyen összeghatárban gondolkozik.
De hát ja, ha a kínálat legaljáról válogat az ember, akkor az történik, amit felvázoltál. Aztán még az illető lesz felháborodva és szétkürtöli, hogy általánosságban micsoda hulladék az adott márka.
#7 egy 5 eves astra mindig boven 2 milla felett lesz, az alkatresz arak is 10x es szorzoval lesznek, persze ez nagyon nem azt jelenti, hogy rosszabb lenne, sot, sokkal jobb es megbizhatobb. De a magyar embereknek 30 ev utan is a mostani, akkor mar 60 eves auto fog kelleni mert fekete-feher vilagban elnek es a regi technika az isten, nem romlik el meg stb... hat ha van kedvuk a vegtelensegig foltozni egy ezer helyen foltos gatyat csak rajta. Egy elektromos auto meg sokkal jobb, hatekonyabb, takarekosabb, es nem is romlik el olyan konnyen es gyorsan, DE ha 1x valami komolyabb elromlik benne, az millios tetel lehet, de az megint lehet ugyan ennyit elmegy ugy, esetleg max kisebb kapacitassal mar 400 km-es hatotav helyett mondjuk 200. De egy belso egesu motor is folyamat veszit a teljesitmenyebol meg akkor is ha 200-as premium xy-al tankolod meg 1000 kmkent olajcsere meg garazsban tartod...
egy szo mint szaz, ez egy luxuscikk, egy F astra is akar, amit csoro emberek akarnak, es 10 bol 10 alkalommal meglepodnek amikor ott allnak hogy ja, erre penzt is kell kolteni? Jobban jarnank ha a mai napig lovaskocsival jarnank, vagy csak lohaton, de komolyan.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!