Ford transit mk8 2015. 125le 2.2 rwd duplakerekes 160.000 km. Ball-jobb kerékagy-kerékcsapágy Cserére ford márkaszervíz 350.000 ft-ott mondott anyaggal-munkadíjjal együtt.Reális ár ez ezért a mutatványért?
Akárhol néztem unix-bárdi-kovács autó-autoscout stb nem találtam ezt az alkatrész sehol utángyártottba.
Csak az 5 lyukú kerékcsavarost é szimpla kerekűtt.
Kerékagyat is cserélni kell kompletten?
Akkor lehet ennyi az ára.
Erről eszembejut a jelenlegi autóm, aminek megvan a szervízfüzete, 40 ezer km-ként cseréltek első kerékcsapágyat a női tulajnak....
De nézegettem anno a postán a transporterek szervízkönyveit, még 700 ezer km-ig se cseréltek kerékcsapágyat.
160-nál többet kéne bírnia...
Amúgy lehet egyben a csapágy a jeladókkal, meg a kerékaggyal.
Ha nem búg felemelve forgatásra a kerék, akkor a csapágy jó.
Amikor az okosok a totalcaron megmozgatnak egy kereket, és mondja hogy lóg, akkor fogom mindig a fejem.
Kézi állítású régi, hátsó kerékcsapágyánál az volt a jó előfeszítés a meneten, amikor a kereket alul felül megfogva, megmozgatva érezhetően koppan. Ha ezt nem csinálja, már szorult, és hamar berágódik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!