Melyik kiméli jobban a kuplung szerkezetet (Bowden stb,) és a váltót dugóban?
Szerintem abból kiindulva, hogy vázoltuk neked, hogy a jelenlegi szokásod , miszerint a kuplungon pihenteted a lábad, és folyamatosan nyomod nem egszéséges sem a kinyomócsapágynak sem pedig a főtengelynek, azok alapján most mit vársz? Ha kell akkor olcsóbb egy bowdent cserélni, de bírja. Én mindig kiveszem üresbe, és nincs gond a váltómechanikával pedig 20 éves autó.
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__11..
Ha van lehetőség rá, akkor a #2-es ötlet jó. Sajnos ritkán oldható meg dugóban. Sajnos sok hiperaktív hülye mögötted azonnal dudálni kezd, ha nem gurulsz rögtön tíz centit, ahogy annyi szabadul előtted.
A dugózás, araszolás mindenképpen igénybe vesz valamit a hajtásrendszerben, bárhogy csinálod. Az autókat nem erre gyártják.
Éppenséggel többet romlik a kinyomócsapágyad a kuplunggal állástól, mint amennyit a váltód, kuplungbowdened attól a pár plusz váltástól.
Nézd hozzá a kényelmi részt.
Benyomott kuplunggal folyamatosan feszíteni a lábad fárasztó.
Ha minden egyes kis guruláshoz újra üresből egyest raksz, legalább mocorgatod kicsit a lábad. Tekintsd testmozgásnak. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!