Így hogy legyen kedvenc autóm?
Majd felnősz...
Azért, mert apádat lehúzták egy hulladékkal, még nem kell megutálnod egy típust...
Tény és való, hogy a korabeli Opelek nem a megbízhatóságról híresek. Ugyanakkor megbízhatatlannak sem lehet őket nevezni, egyáltalán. Ahogy #3 is mondta, faterod valószínűleg a piac aljáról válogatott, mert olcsón akart jót, de "olcsón jó" nem létezik. Ha B Vectrát akarsz, akkor hajrá, csak ne a 200 ezres árkategóriában keresd őket, hanem minimum 400 ezresben. Ott már elég megkímélteket lehet kapni, 500 fölött meg már-már hibátlan darabok mennek (vagyis, 25 éves korhoz viszonyított "hibátlan").
Motor tekintetében a Family I motorokat ajánlanám a legkevésbé (1.6 és 1.8 benzin), a Family II alapvetően megbízhatóbb, persze drágább is (2.0, 2.2, 2.5 benzin). Dízelből csak az 1.7-eset tudom ajánlani, régi bevált Isuzu motor, világból kifut.
Amíg apád veszi neked az autót, addig ez van.
Vegyél magadnak Vectrát, meg tartsd is fent.
#7 "hengerfejes, generátor hibás minden baja van"
Csak ismételni tudom magam: ne egy romhalmaz alapján ítéljünk meg valamit. Attól mert le van szarva az F Astrátok és szétb*sztátok, attól az még nem a motor/autó hibája.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!