Mikor fogják abbahagyni az autógyártók az ergonómiai bakik elkövetését?
Olyanokra gondolok például, hogy:
- nem esik az ülés középvonalával egybe a kormány,
- a pedálok jobbra el vannak tolva,
- olyan közel van a gáz és a fék pedál, hogy egy lábbal lenyomható egyszerre mindkettő,
- a váltókar annyira előre van tolva, hogy mikor visszanyúl az ember a kormányra akkor ablakot töröl mert beleér a karba a keze,
- stb.
Ezek szerintem elég frusztráló dolgok, utálatossá teszik az autóvezetést. Ezzel csak az a baj, hogy ilyesmi hibák már 20 éve is léteztek, akkor is ismertek voltak, és a mai napig fel-fel bukkannak az autók között.
Ti tudjátok mit jelent a hiba? :D
Egy autónál aligha beszélhetünk ilyenről, amikor több éves tervezés előzi meg őket. Minden ami ezekben az autókban el van helyezve, az tudatos. Az azért van ott, mert ODA AKARTÁK RAKNI. Nem véletlenül van ott a váltó, nem véletlenül van ott a két pedál, nem véletlenül világít a kijelző, nem véletlenül fekete az autó.
Ezek nem hibák. Ezek tudatos döntések. Az más kérdés, hogy az jó vagy nem. Ezek design szempontból esetleg olyan megoldások, amik nem feltétlen optimálisak.
De mitől hiba az, hogy fekete az autó? Meg mitől hiba az, hogy nagy a lámpa fényereje? :D Ezek hol hibák? A fekete autó szándékosan fekete. Ami világít, az direkt világít úgy, ahogy... Ezek nem hibák.
Hiba az, hogyha elfelejtik lefényezni az autód. Ha nem világít a lámpa. Ha nincs benne váltókar. Ha hiányzik a fékpedál.
6-os, a kérdés:
"Mikor fogják abbahagyni az autógyártók az ergonómiai bakik elkövetését?"
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!