Opel Corsa D (2008) 1.2 vélemények?
A láncos motoros, 16 szelepes 1.2?
Tutijó, nekem g astrában volt, 1000km-en evett 2 liter olajat, alapjáraton hangja mint a hoffer traktornak, kopott olajszivattyú, összes hidrotőke csere, láncot is emiatt ette mindig....
Ráadásul a D corsában van egy extrajó műanyag fogaskerék, ami szeret kettétörni. Szerencsére csak álló helyzetben, parkolásnál.
3-as vagyok, szedtem szét atomjaira ennek a motorját, még komolyabb autószerelők körében is fejtörést okozott az alapjárati olajnyomás.
Az a baj ezekkel, hogy híg olaj van nekik előírva, az 5/30-as, ha ennél sűrűbbet kap, megváltozik a kenése a motornak. Csak hát a híg olaj meg elkoptat mindent. :(
És elég drága hozzá minden, és elég nehéz szerelni is.
Kis vékony láncos motorka, 16 darab hidrotőkével, műanyag láncfeszítőkkel, törékeny hajtókarokkal.
Ráadásul rengeteg érzékelő, amik szeretik a hülyéjét járatni az emberrel. Pl vez. tengely jeladó.
De mondom, az az eltört kormányműves műanyag fogaskerék az rendesen kiakasztott.
Azért a rossz előítélet, mert sajnos sokan szívtak opellel.
A klasszikus "rossz autók", amik előítélettek bírtak, azok meg messze elhúztak az opeltől, pl renault, peugeot, talán még a fiat is.
A 8-10 ezres olajcseréket tartsd be nagyon minőségi olajjal, és ha elkezdene zörögni alapjáraton a motor(dízeles hang), ellenőprizni kell az olajszűrő házát, amiben van egy nyomásszabályzó, illetve az olajszivattyút, olajnyomást.
Sok mekkelek szerelő ilyenkor egyből láncot cserél, ami ideig óráig jó, de hamar megnyúlik megint, és zörögni fog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!