Létezett dízel autó a 60-as évek végén, 70-es évek elején?
Esetleg a keleti-blokkban?
Ha igen, mekkora teljesítménnyel, mekkora lökettérfogattal és mekkora fogyasztással rendelkeztek?
#4 ott nem a motor volt a leggyengébb pont, oké, fogyasztott mint magyar túrista az ingyen svédasztalról..
De a futómű görgőrendszere volt ott a fő probléma..
A kettes 70 tonnájához már tényleg kevés volt.
Jól le lettem pontozva.
Biztos mások jobban tudják,mert vagy játszottak valami játékkal vagy csak szimplán jobban tudják,de értelmes választ nem tudnak írni.
11. A tervezésük elég rossz volt,ez tény és való. De attól még nem ekkora,és benzines motorokat kellett volna rakni oda.
Teljesen logikátlan,még az is hogy télen jobban indul.
De a benzinmotor sem szereti,ha olyan hideg van hogy befagy az ember taknya.
Illetve megvan egy csomó hátránya.
Nagyon sok dolog nem lett jól méretezve,nem csak a motor.
De a motor is egy fegyvere a tanknak,és a legfontosabb dolgok egyike hiszen ez teszi mozgásra képessé, különben egy piszok egyszerű célpont.
A háború végén már becementeztek tank tornyokat,mert a torony még jó volt de a tank már nem.
#12!
A hideg az nem annyira volt szempont.. a szovjet tél keményebb volt mint a német. :D
Oszt mégis a T34 volt a dízel..
Viszont benzint nagyságrendekkel könnyebb volt zsákmányolni az ellentől mint gázolajat.
De ez a kb 70 kerékből álló futógörgőrendszer egy szar elgondolás volt telement sárral, átugrott a lánctalp, onnantól kezdve meg csak úgy szedted le ha lerobbantottál róla egy láncszemet. lehetett melózni a mocsokban, harctéren pláne ciki. :)
Viszont gyönyörű gép volt. :)
Szerintem hasonlóképpen kellett volna eljárni,mint mások.
Az ágyú mérete bőven jó volt, a páncélzat baromi jó volt, a motor gyenge volt, sokat fogyaszott. Magyarul benzines.
Viszont a dízelből nem 300 liter fogyott volna méterenként,hanem csak 170 liter. Most csak mondtam valamit.
Nem tudom mennyire valóságos,hogy könnyebb volt benzint zsákmányolni de dízelből kevesebbet kellett volna hozni. (Azért lényeges,hogy egy tank meg tud-e még tenni extra 30km távot ahol elbújhat,megjavíthatják esetleg ami sérült stb)
A hatékonyság sokmindentől függ,de az egyik fő szempont hogy hány darabot veszítenek belőle,hány kerül átlagosan olyan sorsra hogy javítani kell idő közben,vagy hátrahagyják-e és majd a következő csapat javítja-e meg mert nincs erre idejük.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!