Peugeotok miért lesznek lakkhibásak?
"Más márkánál nem nagyon látok ilyet"
Nem láttál még 25 éves Suzukit? Azon azért nem tűnik fel a lakkhiba, mert nem hibás a lakkréteg, hanem ennyi idő után már konkrétan nincs lakk, így nem is tud mi hibás lenni. Nem úgy kéne vizsgálni a dolgokat, hogy miért esztétikai hibás egy 25 éves autó, hanem úgy, hogy amelyik nem az az hogy élte túl már kétszer is a várható élettartamát. Vagy a nagy igényű magyar használt autó vásárló szerint kb. meddig kéne kitartania egy lakkozásnak amire az újkori bekerülési költség kb. 1%-a jut? 2-300 év? Esetleg legyen rá 50 éves garancia? Teljesen abszurd a kérdés függetlenül attól, hogy Toyotával, Škodával, Mazdával, Fiattal vagy Opellel van feltéve. Egyszerűen nem létezik olyan -modern környezetvédelmi előírásoknak is megfelelő- fényezési rendszer, ami biztosan -minden egyéb tényezőtől függetlenül- kibírna ilyen hosszú időt, még ha hibátlan is a gyártástechnológia. Ha meg esetleg szarul voltak bekalibrálva a fényezőrobotok vagy más apróság lépett fel a gyárban akkor meg akkor végképp nincs ilyen.
Ez valami olyasmi lehet, mint a német autóknál a tetőkárpit pl.
Rendeltek egy gyártótól ragasztót, lakkot, és ők jól palira vették az autógyártót, mert gagyi.
Ronggyá perelni a gyártót meg nem lehet, mert idő közben felszívódott, megszűnt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!