Van tipus hiba?
Az 1.9 PD-k általánosan jók. Nem igazán függ motorkódtól.
De ilyen öreg, sokat futott autóknál nagyot nyom az előélet
#4
Ezt mondd a bxe-nek te pd mániás pancser.
BXE: "Fórumok tele vannak a hajtórúdcsavar-szakadásos, csapágy-megragadásos esetekkel, de igazán nem tudja senki, hogy a tyúk vagy a tojás volt-e először. Általában 150 és 240 ezer km között bekövetkezik, én a 266 ezerrel sokáig bírtam. Volkswagen nem foglalkozik vele, öreg autók már ezek."
Idézd a másik felét is ugyannak a cikknek, ahol elismeri a szerző, hogy megbízhatatlan forrásokból dolgozik és a felsorolt estek fele is minium másodkézből van. "Nem szeretem az internetes fórumokat. A legnagyobb bajuk az, hogy az információ nem lektorált, mint például egy nyomtatott könyvben, ezért aztán mindenki megmondhatja a tutit, ám nehéz és hosszadalmas kiválogatni az ocsúból a búzát. Itt egyrészt mindenki autóversenyző és űrhajós, másrészt pedig tudja, hogy mit kell elcsavarni, hogy fele annyit fogyasszon és ezzel egyidejűleg dupla annyi lóerős legyen az autó."
Pancserkém...
Nem vagyok PD mániás, volt adagolós TDI-m, van CR, de végigzongoráztam a VAG féle dízel palettát nem egyszer. Meg kellene végre barátkozni a gondolattal, hogy a legnagyobb valószínűséggel ebben a kategóriában egy VAG dízellel jár legjobban az ember. A részletek, előélet nélküli megbízhatatlan forrásból származó információkat fenntartásokkal kell kezelni továbbra is. Ha elkezdenéd túrni a netet ugyanennyi OM606 motorhibáról találnál fórumbejegyzést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!