a 2 motor megbízhatósága mennyivel másabb?
Nyílván mondjuk fékek cseréje drágább gondolom, egyéb?
A fékek cseréje egy érdekes kérdés. A 320-asokon ( benzin, dízel az mindegy ) 300mm-es tárcsa van elől, a 330i-n pedig 330-as első és 325-ös hátsó. A tárcsák és a betétek is nagyobbak, drágábbak is.
Viszont a 320d kilóra kb ugyanannyi, mint a 330i és itt jön elő az E46 betegség: ez combosabb fékezésnél simán elmelegíted a 300-as tárcsákat, amik eldeformálódnak majd rázni fognak minden fékezésnél. Ilyet a 330-as tárcsákkal nem tudsz csinálni, volt 330i-m, kipróbáltam :D
Ha nem b@xod neki, mint az ökör hanem teljesen normálisan közlekedsz akkor a 30i és 30d fékjei sokkal többet futnak el, mint a 25i/d vagy a 20d esetében!
Az E46 csoportokban visszatérő kérdés, hogy melyik tárcsát vegyem tízezeré', ami nem fog ütni. Mindig azt javasoljuk, hogy ha állat vagy akkor fékcsere a 30i fékjeire és minden ilyen gond megszűnik.
Rövid távon a fékgenerál drágább, viszont normális használatnál hosszú távon már lehet olcsóbb is.
Az M54 esetében a 2.2-es éa 3.0 motor és a körítés az kb ugyanaz, minimális eltérések vannak amik extra költséget jelenthetnek ( hűtő mérete, viszkóventi vs elektromos venti, meg ilyenek ).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!