Lekérdezés alapján 1 tulajdonosa volt (becserélte kereskedésben), semmi kirívó, normál autópályás futásteljesítmény.
Kettőstömegű lendkerék cserét írják, azzal megúsznál egy nagyobb költséget.
Automata váltó is megérhet a javításra már ekkor, az lehet még húzós.
Én megvenném, ha a szervíz ahova később viszem felméri, és rábólint. Váltóra külön rákérdeznék.
#4
Ez egy őszinte 25ezer km/év. Pont nagyobb futásteljestményre érdemes dízelt venni, mert a (már csak kicsit olcsóbb) üzemanyag behozza a hosszútávú javítások árát. Ez a futás még egy nagyobb teljesítményű benzines, külföldre ingázó kocsival is normális.
Ha ennek nagy része autópálya volt, és megkapta a rendszeres folyadékokat/karbantartásokat ... szóval a klisé, nem kilométert veszünk.
#6
Oké, értem én a gondolatmenetet, de a kérdező különböző véleményekre volt kíváncsi. Az enyém ez volt. Viszont ne mondja senki, hogy egy 10+ éves, sokat futott autónál nem jöhet bármelyik pillanatban egy olyan kiadás, ami akár mélyen zsebbenyúlós is lehet. Persze lehet ez egy 5 éves, ötvenezret futott autónál is, de a valószínűsége kisebb. Másrészt tudjuk, hogy azért az a hatos Passat nem a megbízhatóságról és tartósságról volt híres…
Ugyanilyen motorral és automatával szerelt dízelem van 262.000 km-rel.
Nem venném meg. Persze, cseréltek kettőstömegűt, de kuplungot is? Turbó volt már felújítva? Magasnyomású? Ezek mind a kapuban vannak már hiába volt karbantartva becsülettel. Zsebbenyúlós tételek. Ennyiért lehet venni 100k-val kevesebbet futott Golf VI-ot is hasonlóan becsülettel karbantartva
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!