Miért nem vált időközönként az automata váltós autó?
Adott egy 2000-es évjáratú Audi A4-es benzines autó.
Néha gyönyörűen megy és szépen váltja a fokozatokat. Máskor pedig egyszerűen nem hajlandó váltani, ilyenkor kb. 30-al megy és hiába adunk gázt, a motor csak bőg.
Sosem menetközben megy el a váltó, tehát vagy jól indul vagy nem.
Illetve még tapasztaltuk, hogy ha többet hagyjuk állni, utána általában jó és azt viseli nehezen ha többször leállítjuk a motort majd elindulunk vele.
A diagnosztika szerint az olajjal volt gond, ezt egy autószerelő ismerős le is cserélte, utána 1,5 napig jó is volt, majd újra elkezdte.
Tapaszt valaki hasonló problémát? Mi okozta?
Gondolom a mechatronika haldoklik.
Indításkor fals adatot talál és vészmódba vált egyből vagy ilyesmi. Sajnos ezzel nem tudsz mást tenni, mint elvinni egy hozzáértőhöz, aki meg tudja állapítani mi a gond, nem csak élből rávágja, hogy az egész belsejét ki kell cserélni 4-500k-ért
#3 Aki meg tudja állapítani mi a gond, majd nem vágja rá, csak szépen közli, hogy 4-500 ezer lesz a felújítás XD
Előbbre lesz vele? Nyilván aki 20+ éves ódit vesz, nem arról híres hogy költeni is akarna rá, vagy nincs igény rá, vagy pénz, vagy pedig hisz az elnyűhetetlennek beállított német technikában.
Ez viszont ötvenbő' nem jön ki.
Köszönöm az eddigi válaszokat!
#4-es
Nem írtam olyat, hogy most vettem :) a probléma forrása érdekel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!