Mikre kéne figyelni, ha leszereltetnék egy turbót?
Felvetődött bennem a kérdés, hogy, ha egy turbós motort akarnék "turbótlanítani", akkor miket kéne tennem, mire kéne figyelnem.
Nincs semmilyen projektem a kérdés mögött, tehát pusztán elméleti a kérdés. Önképzés, tanulgatás útján értek az autókhoz, szeretek foglalkozni a témával, de mivel nem a szakmám nem mindenhez értek.
Az tiszta, hogy a szívó és kipufogó csonkokat ki kell cserélni (vagy legalább befoltozni). Egyéb teendők lennének-e? Mondjuk egy régi szabású dízel motorral, ami az első generációs Sprinterekben volt.
Értem. A kipufogócsonkot viszont változtatni kell, ugye? Mivel a kipufogó gáz hajtja a turbót. Vagy azt a csonk és a cső közé iktatják be?
A befecskendezés is változik? Több kellene neki, vagy kevesebb turbó nélkül?
A leomlo az valtozik, persze, ossze kell kotni a kipufogoval.
A befecskendezest vissza kell venni, mivel lenyegesen kevesebb levego fog ataramlani a motoron, amihez kevesebb tuzeloanyag is kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!