Mennyivel fogyaszt többet egy 1.3-as Suzuki Swift, mint egy ezres motorral szerelt társa? (régebbi Swiftekre gondolok)
Futárkodás szempontból fontos lenne, viszont nem csak futárkodásra lenne használva. Főként városon belül lenne használva, néha hosszabb utakra.
Érdekelne az országuti és a városi fogyasztása is.
Nekem a jelenlegi Swiftem a 3., automata...
Annyit mondok, hogy ezres motorral nem vennèk Swiftet, főleg, hogy jó magam nem szeretem, ha egy hasonló kategóriás kocsi megelőz... Nah már most egy ezresy motorral országúton mindenki lefog hagyni.
Csak 1000 ccm-es Swiftet vegyél!
Sajnos kisebb nincs.
Noha én a kínaiaknál Kőbányán láttam egy motoros triciglit (fedelest) amelyik még ezt is simán lövi gazdaságosságban, és nagy, nyitott csomagtere van.
Csakis régi swiftet vegyél! (legalább 20 évest)
Az újabb Swiftek el vannak rontva, mert túl nehezek és túl kicsik belül.
A többi nem olyan hatékony, így nem olyan gazdaságos. Egyébként a megoldás az ha földgázosítod a Swiftet, vagy eleve rakatsz bele kis Isuzu diesel motort. Akkor lemegy úgy 3 literre a fogyasztása gázolajból,de abba kocsiszekrénybe nem tudsz pakolni, mert nem fér bele semmi.
A legjobb egy kínai lemezfurgon, amit áruszállításra terveztek, de csak 600 ccm-es motorja van. Ilyet magyaroszágon alig fogalmaznak, mert olcsó, és gazdaságos.
Ha a magyarok ilyenekkel járnának akkor Orbánék nem tudnák szétadóztatni a benzin adóval a magyarokat, és degeszre lopni a sok nehéz autót használó barmon magukat.
De hát te is láthatod, hogy barbária a barmok országa, ahol minél nehezebb szarcunamikat vesznek a kárpátmedencei bar-bár barmok.
Ha viszont versenyelőnyt szeretnél magadnak Budapesten, vagy a vállalkozásodnak, és kis kocsi kell, akkor vegyél egy indiai badak-chitak-ot. A gond az, hogy ezekhez nehéz alkatrészt venni itthon.
3-as nem azért nem forgalmazzák a kis kínai/koreai áruszállítókat mert túl gazdaságosak, hanem mert életveszélyesek, kb mint egy trabant, viszonylag nagy sebességre képes, csak ha ütközik, nem szállsz ki...
kínában,koreában,indiában tojnak arra hogy ha ütközés van belehalnak...
Ettől függetlenül nem mondom hogy rossz, csak számolni kell vele hogy ütközésnél 100% hogy nem szállsz ki.
Nézegettem Maruti 800 DX-et is, de azzal hosszabb távra nem szívesen mennék. Futárkodásra még oké lenne.
De akkor szerintem lesz az 1.3-as. Köszi mindenkinek!
Sok különbség nincs közte csak annyi, hogy az 1.3 jobban megy kb 50-től.
Fogyasztásban mindkettőt kitudod hozni 5,5-6-7 literre. Ez nagyban függ, hogy a fővárosban futárkodsz délután például, vagy egy kisebb városban.
Az országút 6L körül lehet, vagy még kevesebb a tapasztalataim szerint.
(1.3nak hosszabb az áttétele, az segít egy kicsit ebben is.)
Automata váltónál is sokat számít, hogy ezres vagy 1.3-as motor van mögötte...
Sajnos az idóta gyár rárakta az automata váltót nèmelyik ezres motorra is, nah az az igazi sz.patás
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!