2003-as Suzuki Swift Sedanon a jobb első és a bal hátsó emelési pontok körüli részeket egy Budapest/Pest megyei karosszériás mennyiért csinálná meg?
Jobb eleje:
Bal hátulja:
A bal eleje és a jobb hátulja az még egész elfogadható, de ezzel a kettővel lassan már illene kezdeni valamit. Illetve hát már egy ideje akarok, de hallottam rémhíreket a karosszériázással kapcsolatban, miszerint 300 ezerért csinálják, és sokan nem vállalják állítólag. (Bár ha sokan kilakatoltatják a régi Swiftjeiket, akkor ezek szerint csak vállalja valaki. 🙂)
Tudom, hogy anyagilag nem éri meg megcsináltatni egy Suzukinak sem az alját, én viszont szeretném az enyémet, csak kérdés, hogy mivel számoljak.
Amúgy a jobb elején lévő lyukkal kapcsolatban már tavaly nyáron az akkori olajcserénél szóbahoztam ezt a szerelőnek, akihez vinni szoktam és mondta, hogy megadja egy karosszériás ismerőse számát, aki ezt vállalja (mert hogy ők csak balesetesekkel foglalkoznak). Azóta is keresi a telefonszámot...🙄
Igen, mondták már nekem ezt is. Viszont annyira a szívemhez nőtt, hogy ha van lehetőségem valami emberibb összegért - nem 300 ezerért - valakivel megcsináltatni (nyilván nem patikára, de úgy, hogy anyagilag se legyen túl brutális és azért nézzen is ki valahogy), akkor egyértelmű a választás, hogy bevállalom. Egyébként július végéig van még rá műszaki, szóval szerintem mèg 2 évig biztos együtt maradunk, utána meglátjuk.
Egyébként kérdés, hogy amennyiért eladnám, lehet, hogy annyiért se találnék olyan aljút, ami nem rohad és akkor ugyanott vagyok.
Fura amúgy belegondolni, hogy 3 darab lyuk miatt eladni egy autót...
Ja egyébként napi szinten munkába járok vele, teljesen hibátlanul.
Amúgy ezek a rohadások évek óta megvannak. A bal hátulján a küszöb alatt már 2 éve ott van (azóta még egy műszakin is átesett...), a jobb elején lévőt kb. 1 éve sikerült nekem puszta kézzel csinálnom, mikor tesztjelleggel megnyomkodtam az alját, a 3. lyuk, ami szintén a bal hátuljánál a kerék előtt van, az én kreálmányom, szintén abból fakadt, hogy próbaképpen megnyomkodtam.
Igazából az alján ezek a hibák már évek óta megvannak és mégis teszi az autó a dolgát becsülettel...
És tudom, lehet, hogy egy kicsit durva párhuzam lesz, de az ember a rokanaitól, családtagjaitól se válik meg azonnal, ha kiderül róluk, hogy betegek.🙂 Persze, valamilyen szinten nyilván csak egy autóról van szó, de én szeretem annyira, hogy megcsináltassam, ha van rá úgy pénzem/lehetőségem.
Az biztos, hogy az eladás a legvégső megoldás lesz.
én 2 éve adtam ela swift sedanomat pont azért mert az alja elkezdett erőteljesen porrá rohadni
előtte 1-2 sze r már lakatoltattam.
Sajnos 1-2 évnél tovább nem bírja és megint lakatolni kell
Én anno a padlólemezt több helyen, a küszöböt lakatoltatatm asszem 60 ezret fizettem, de kb 1 év múlva ugyan ugy rohadt, igy lecseréltem
Nem érdemes pénzt költeni már ennyire rohadó autóra
Vegyél egy másikat
Mondjuk egy WagonR, ignis ujjabb swift kapható normális állapotban 5-600 ezertől
Azok kevésbé rohadnak, és ugyanugy megbizhatóak mint az öreg swift.
Én is íádtam a sedanomat de beláttam hogy nem érdemes tovább vergődni vele, szerintem tedd te is ezt
ignist vettem
És ezt is ímádom, nem rohad és ugyanugy nem romlik el...:)
Ha mindenáron meg akarod csínáltatni javaslok neked egy jó lakatost aki foglalkozik korroziós javításokkal is
ez nagyjából 100 ezer forint
Nekem 80 volt a két küszöb-taposó lemez találkozása és az első kereszttartó
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!