Mi van, ha a motortérből szívja a forró levegőt az autó?
A sportlégszűrők is ugye ilyenek, de vajon jót tesz ez a motornak?
Ahogy néztem, szinte az összes autónál gyárilag úgy van megoldva, hogy valahonnan közvetlenül a külső levegőt szívja be, ami minél hidegebb.
Nálam ez a levegőcső törött, közvetlenül a hűtő mögül szívja be a forró levegőt a motor. Amúgy a lámpa mellől szívná, ami el van kerítve a motortértől.
Ha bemelegszik a motor, terhelésre elkezd csörögni. Gopogásérzékelő, trafó, gyertyák voltak cserélve már. Olajat egyáltalán nem fogyasztja.
" Nálam ez a levegőcső törött,"
Javítsd meg vagy cseréld ki.
"Gopogásérzékelő, trafó, gyertyák voltak cserélve már"
És miért nem a törött csövet cseréltétek ki?
Nooormális, Margit?
Ez egy örök vitatéma, hogy a gyári, a CAI (cold air intake - hideg levegő) vagy az SRI (short rám intake - rövid szívó cső) a jobb.
Mindegyiknek van előnye, hátránya, de sok különbség nincs közöttük.
Alapvetően a gyárit érdemes bent hagyni, csak tuning autóknál van értelme a másik kettőnek.
Köszönöm, már nem nagyon tudtam mit kitalálni, miért csörög a motor.
De csakis ha bemelegedett, ilyen melegben, és városban mászkálva.
Amíg beérek vidékről, addig nincs csörgés.
Gondoltam már olajkokszra, hibás trafóra, kopogásérzékelőre, rossz benzinre, vékony hengerfejtömítésre..
Eddig dízeles voltam, beugrott, hogy a hideg levegőt sűritik, lehet a 90 fok elég a 30 helyett, hogy öngyulladjon a benzin.
Bár dízelnél az izzítás, nem izzítás között azért van jópárszáz, ha nem ezer fok.
Rejtély. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!