Miért csökkenhet a végsebesség?
1,9 AFN
Egyik nap németből hazafelé azt vettem észre hogy a szokásos 210 helyett már csak 170-180 a végsebessége a kocsinak. Gépre lett dugva, élő adatot is néztem de semmi hibát nem írt. Cooler egyben van és még a vákum csövek is épek. Viszont azt vettem észre hogy kormolni kezdett a kocsi.. eddig füst mentes volt. Érdemes lenne levenni a turbót és kitakarítani? Vagy nem sok köze lenne hozzá
Amikor leveszed es belenezel rogton nyilvanvalo lesz. Egy egeszseges turboban csak minimalis korom lehet.
Erdemes kitakaritani, de rogton jon a kerdes, hogy miert kormos?
"németből"
Tovább nem is olvasom a kérdést ha ilyet látok...
Miért hiszi azt mindenki hogy csak és csak is a turbó lehet a hibás.
Ha tudnád hogy miből áll egy turbó , eszedbe se jutna.
Vagy csapágyas vagy szét hull a lapát, más nem igan lehet vele.
Persze ha egy szerelőhöz így méssz oda , rögtön azt mondja hogy lekell venni és az bizony drága lesz.
Holott lehet semmit nem csinál neki csak elkéri a pénzt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!