Ez a multiméter alkalmas arra hogy az autó akkumulátorának az áram erősségét és feszültségét meg tudjam mérni plusz az áram felvételt ha le van állítva a kocsi?
Leállított kocsinál igen.
De a 20A-t könnyű túllépni bekapcsolt lámpával, ventilátorral, és ekkor elfüstöl a műszer.
a 10mA a kijelző felbontása, nem a pontosság.
0.8% a pontosság, ami 20A méréshatárnál 160mA.
Nem vitatom, hogy igazad van, a 160 mA pontosság már nem lenne elég oda, de a gyakorlat azt mutatja, hogy az olcsó multiméterek is kielégítő pontossággal mérnek ebben az állásban, és kisebb fogyasztók bekapcsolása se okoz gondot.
(Elképzelhető, hogy a 0,16A pontatlanság már a sokamperes méréseknél adódik, a nulla körüli tartományban, ami ilyen méréshez kell, nincs ilyen.)
Sziasztok,
Köszönöm szépen a segítséget!
Ez mit is jelent pontosan?
"Szóval a gyujtas rákapcsolásakor söntölni kell, utána lehet a söntöt levenni, és mérni."
Hogyan kell söntölni?
Köszi!
Söntölni...
Ebben a kontextusban nagyjából azt jelenti, hogy elkerülő ellenállást (akár egy darab vezeték is lehet) kell a multiméter mérő kábelei közé rakni, amivel a kezdeti töblet terhelést leveszed a multiméterről, nehogy az tönkre menjen. És ahogy a fórumtárs írta korábban, a méréshez már ezt a söntöt el kell távolítani az áramkörből (a multiméter mérő kábelei közül).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!