Kéziféket behúzod, elengeded a féket, így már biztosan fogja a kézi. Ezután meg sebességbe rakod, így duplán be van biztosítva.
2021. jún. 6. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Nagyon enyhe emelkedő eléggé szubjektív, emberenként eltérő lehet, mit értünk alatta :) Én csak vízszintes, vagy szinte vízszintes helyen használok csak sebességbe rakást. Ha van legalább egy minimális lejtése, akkor kéziféket. Ha kéziféket használok, akkor általában már nem rakom sebességbe, de ez is ilyen kedv függő. Mehet akár 1-es + kézifék is, ártani nem árt, max nem használ.
2021. jún. 6. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 anonim válasza:
Én csak a kéziféket húznám be.
2021. jún. 6. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
5/12 anonim válasza:
Én mindig behúzom a kéziféket, emelkedőn sebességbe is rakom.
2021. jún. 6. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 anonim válasza:
Kezifek, plusz ha van eselye hogy elgurul, akkor a kerek nekikormanyozva a jardanak. Ha sebessegbe is teszed, figyelj ra hogy ne a motor 'fogja' az autot, mert akar a vezermulanc is kinyulhat tole (!).
2021. jún. 6. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
7/12 anonim válasza:
Télen ha befagyhat vagy ha sokáig áll, akkor sebességbe teszem csak
Általába meg a kézi
2021. jún. 6. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
"Télen ha befagyhat vagy ha sokáig áll, akkor sebességbe teszem csak"
Ez már elég régóta nem jellemző az autókra. Nem hallottam az utóbbi tizen sok évben olyanról, hogy valakinek befagyott volna a kéziféke, pláne Magyarországon.
Én egyébként mindig behúzom a kéziféket, akkor is ha teljesen sík úton állok, plusz sebességben is hagyom.
2021. jún. 6. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Húzd be a kéziféket és hagyjad sebességben. Viszont legyél következetes, ha többen vezetitek, mindenki hagyja sebességben, mert különben időzített bomba. Nem egy baleset volt már abból, hogy sebességben hagyott autóra indítózott rá valaki kuplung kinyomása nélkül (pont ezért nem lehet már úgy indítani 10 éve autót).
Továbbá, ha lejt az út, kormányozz az útpadka felé, de ne koppanásig.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!