Hogyan kell beállítani a karburátort? A többi lent! Szakértőket/ hozzáértőket kérem ,hogy segítsenek !
A setup : Generic trigger , naraku 70ccm vas hengerszett , és 19Dell'Orto karburátor ,a kipufogó a gyári csak kivan herélve, ( 2 ütemű motor)
Eddig 95-115ig próbáltam a főfúvókákat , amikor mentem vele mindig az volt a baj hogy fulladt nem ment , szivatóval pedig már huzott is de inkább rántott ( Ez a tudásom szerint a túlsok benzin miatt az égéstérben és akkor tudta feldolgozni a sok benyát amikor rántott) ezért most egy 80as főfúvóka van benne aminél szintén ez a baj hogy 1-2be szépen megy beteszem 3asba és már nyélgázon fullad le a motor.
Egy kis segítséget szeretnék kérni illetve tippet hasznos tanácsokat mi a teendő ilyenkor , sajnos nemtudod beadni szervízbe mert az időpont több hónap mulva lenne ..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Gyertyakép milyen?
Ha kormos, kevés levegőt kap.
Ha nedves, sok benyát.
Száraznak, és aranybarnának/őzbarnának kell lennie.
A levegőcsavart tekerd be ütközésig, utána másfél kört vissza. Ehhez állítsd be az alapjáratot.
Ez egy alapbeállítás, így a motornak indulnia kell, ettől lehet/szabad eltérni (sőt szerintem nálad kell is), de finomhangolást csak üzemmeleg motornál csinálj. Légszűrő tisztítás, esetleg csere is szóba jöhet.
De a kérdés alapján az sem kizárt, hogy lassan kap benyát. Ha jól rémlik, ebben vákuumos benzincsap van, érdemes megnézni a szűrőt, benzincsapot, vákuum csöveket.
Eloszoris koszonom a valaszokat majd nincs a motoron forudulatszámmerő emiatt arra nemtudok válaszolni
Fokozatosan gyorsítva igen kiporog de 50nél nem megy többel mert 50 felett már bárhogy fullad
A többi fofuvokat nemtudom ami benne volt gyárilag
A karburátor PHBG ,nem vákumcsöves
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szivatoval megy rendesen? Nagygázadásra megfullad?
Subertu felvan emelve?
Karbi tiszta, nincs dugulás?
Szivatóval megy rendesen igen, nagy gázadásra fullad
Tisztának kellene lennie nemrég szedtem szét és takaritottam meg az egeszet
4 Tű állás van és a 2on van lent
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha szivatoval megy, akkor bizony keves az anyag. Viszont egy ilyen motorhoz kb 90 kellene.
Úszószint jó?
Ha tűt teljesen felemeled változik valami?
A többi fuvoka méretet nézd meg, mert a főfuvokának felsőtartományba van szerepe, részterhelésnél más is számít.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!