Mennyi km-rel szabad használt prémium autót venni és mikor érdemes eladni?
Például egy BMW 5, Audi A6 esetében mikor kezdődik általánosan a szopás?
Jól gondolom, hogy ha nincsenek agyon hajtva, akkor kb 150e km fele jön az, hogy elkezd érni nagyobb elemek cseréje, és 150-200e km fele simán elvihet pár milliót az autó alap karbantartása?
Állapotot veszünk, nem kilómért. Főleg úgy, hogy ezeknek a kocsiknak a kétharmadába nem annyi, mint amit az óra mutat.
Egyébként ezek között a régebbi prémiumok közt számtalan nagyon tartós konstrukció van, amit ha nem rúgnak szét a, sok százezer km-et elmegy gond nélkül. Mert hát ezeket erre tervezték. Több olyan régi Audit/Passatot/3as BMW-t ismerek, amibe 400++ezer km van, és a mai napig tökéletesen működik. Persze, bármikor előadódhat pl. egy váltófelújítás vagy valami költségesebb hiba, ezekre érdemes számítani és félretenni valamennyit.
Én meg amig megy, nem adnám el.
Én pár éves autókat nézek, amik biztosan nem voltak tekerve.
Eddigi tapasztalataim szerint a német márkáknál 150-200e km között simán előjöhet már annyi dolog, hogy akár egy 2-3 milliót is elkérjen nagyon rövid idő alatt, ehhez nem kell még nagyobb balszerencse meg probléma sem igazából! Mindezt úgy, hogy nem is a felsőkategóriáról van szó, hanem az 5er, A6, E classról...
Bevallom, ennyi pénzt nem akarok kifizetni szervízre, hiszen ugye ez simán az autó értékének a harmada-fele már azon a ponton, amiből eladáskor egy fillér se jön vissza...
Kérdés, hogy ha 100e km alatt veszem (jó állapotban persze) és 150e előtt adom el, ott általánosan még nem jönnek elő nagyobb problémák?
Nem arról van szó, hogy spur vagyok fenntartani az autót, 10e km-ként megy olajcsere és mindent megkap nálam a kocsi, amit kér, de mondjuk egy 6-8 milliós autóra hülye lennék 2-4 milliót rákölteni mondjuk 1.5 év alatt. Főleg, hogy viszonylag gyakran cserélgetek autót.
Nem igazan értem ezt a garasoskodást...mint tudjuk egy autóra költeni kell,és az autozas pont nem az a biznisz ami "megéri" meg majd eladáskor "jön vissza belöle valami".
Ugyan utálom ezt a dumát,de a majom meg a banán esete.....egy E osztályt nem fogsz tudni egy swift szervizkoltsegen fenntartani,cserébe a merci nem is annyit ad mint a suzuki.
Vagy ha csak egy kis autót van pénzed fenntartani akkor vegyel azt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!