50-es robogó a városba - mit vennétek? Piaggio Liberty vs Aprilia Scarabeo?
Adott a téma: fizetős megint a parkolás, nekem meg a f... fütyülőm kivan azzal hogy megint a semmiért fizetek, és sajnos minden nap van munkámból adódóan szükségem a belvárosban járműre, akivel parkolnom is kell. A dugóból is elegem van, úgyhogy 50-es robeszt szeretnék venni ameddig nincs meg az A-s jogsim, idei szezonra. Kb 200-250 ezret szánnék rá.
Nyilván ismerem a tuti tippeket, Honda Dio, Aprilia SR, satöbbi.
Mind egy kutya - nekem mégis az lenne a kérdésem: melyik az az ötvenes, ennyiért megkapható robogó, ami amellett hogy megbízható, viszonylag kényelmesen használható (azaz mondjuk 60-as tempóra képes, ha épp főúton megyek)?
Én a 2T-s Piaggio Libertyvel szemezek, mert nagyobb kereke van az átlag ötvenes gépezeteknél, és kicsit kevésbé ronda mint egy Aprilia Scarabeo.
Ezzel van esetleg tapasztalat? Mennyire drága a fenntartása, mire érdemes figyelni?
#3: Köszi!
Hallottam olyat, hogy a négyütemű 50ccm motorok azért rosszabbak, mert lassabbak mint a 2T-s konstrukciók. Van ebben igazság? Én csak ezért a 2T-t nézem. Nyilván nem én akarok lenni a Váci királya az ötvenes kis bolhámmal, de minél jobb teljesítményt szeretnék, mert tudom, milyen a közlekedési kultúra itt Budapesten: aki lassú, az dögöljön meg.
Hát, ha csak ideiglenesen kell lehet tényleg jobb a 2t... Falun csakcsa elmegy a 4t, de városban már letolnak az útról.
Egyébként mentem már 4t 50-essel is, vitte a 60-at az én 70 kilómmal... Mondjuk elég nehézkesen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!