H astra 1.7 cdti 110LE 5.5-6 liter fogyasztás sok autópályázva, hosszúba?
Köszi a válaszokat.
A részecskeszürő macerásabb alkatrész, ha jól tudom, eddig egy benzinesünk volt.
Mire kell figyelni?
Ahogy írtam, nekem a H Astrában még nem volt DPF. Most egy 1.6cdti K Astrám van utódként. Autópályán szépen a háttérben mindig elvégzi magának a regenerációt. Ha esetleg mégis városban mennék vele, rá szoktam nézni a pillanatnyi fogyasztásra. Ha álló helyzetben 0,4 l/h körül van üzemmelegen, klíma nélkül, akkor tudom, hogy nem regenerál éppen. Ha felmegy 1,2-1,5 környékére, akkor nem szakítanám félbe, nem állítanám le, ha nem feltétlenül muszáj. Ez a részecskeszűrős autó nekem már több mint 2 éve megvan, ezalatt egyetlen alkalommal kezdett bele városban a regenerációba, de ezzel sem volt gond, mert 10 perc alatt végez így is. A többi alkalommal mindig pályán csinálta. Akkor a pillanatnyi fogyasztás felmegy 9-10 l/100 km körüéli értékre is, sík úton egyenletes tempóval haladva. A hosszú távú fogyasztásra is rádob egy-két decit. Egyébként nekem ezzel is 5,8 a nagy átlagom.
Másra különösebben nem szoktam figyelni. Hosszú utak, autópálya, kevés városi használat. Ezzel elvileg megold mindent magának automatikusan.
Hmm, ezek nekem teljesen új dolgok.
Mit regenerál és mikor?
Illetve, ha (kisebb) városban van használgatva, de azért néha hosszabb utak is vannak, akkor az oké? Gondolom, tisztul valami benne. Csak azt kérdem, hogy ez így "egészséges"?
ma néztem, álló helyzetben kis fordulaton városba használva bemelegedbe 0.8-0.9/h fogyaszt.
kigyúlt a szervízlámpa is, mostanában néha letiltotta a turbót valamiért, volt egy 700 kmes út miután kigyúlt. újraindításnál helyrejön. mi lehet?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!