Mennyi lóerőt bír gyári belsővel egy 320CDI (OM613)?
Igen,egy gyarilag 197lóerős blokk pont erre van kitalálva hogy 400lovasra csipszeltesd meg.....mert gondolom a szokásos csipszelés meg nyitott renccer kombóval akarsz teljesitmenyt duplázni mint a többi szmókendsárm huszár......
Egyebkent egy W210-nél annak kell örülni,hogy még megy és nem rohadt ki alólad,nem pedig ilyen motortuning baromsággal foglalkozni,raadasul minden realitást nélkülözve.
Miért akarsz egy ilyen kotla szart feltuningolni 400 lóerőre? :D.
Komolyan. Engedd el. Add el ezt az egész szar a fenébe. Amit ráköltenél pénzt a hatalmas csippelésekre meg a tuningra, azt tedd hozzá a vételárhoz.
Vegyél egy normális autót ami nincs szét rohadva, aztán tuningold azt.
Szar autót felesleges tuningolni.
Nem a legracionálisabb döntés volt eladnod egy 200 lótól többel bíró autót, aztán megvenni egy 200 lovas, legrosszabb hírben álló Mercedest.
Javaslom, legközelebb, ha nem 200 lovas autóval akarsz járni, ne 200 lovasat vegyél, ha pedig tuningolni akarsz akkor inkább a józan észre hallgass és ne olyan autót vagyél, ami kirohad a tuning motor alól.
Kérdésre válaszolva 700e km nél Én már nem erőltetnék semmiféle tuningot, nem is arra van.
Számomra rejtély, miért hiszik az emberek minden autóra 150 ló fölött, hogy versenyautó vagy ha nem az akkor titkon az, csak direkt kevesebb lovat tettek bele...ez így optimális, ezért van így.
Ha veretni akarod ott a w210 amg
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!